اخبار

بسته بندی فلافل به روش وکیوم MAP

بسته بندی فلافل به روش وکیوم MAP

فلافل یکی از محبوب ‌ترین خوراکی‌ها در خاورمیانه است. که در این مقاله در نظر داریم نکاتی در خصوص بسته بندی آن با دستگاه سیل وکیوم که می تواند بهترین انتخاب یک تولید کننده برای بسته بندی این محصول باشد را با شما در میان بگذاریم.

فلافل یکی از محبوب ‌ترین خوراکی‌ها در خاورمیانه است که برخی تاریخ شکل گیری آن را به کشور‌هایی مانند فلسطین، مصر و سوریه نسبت می‌دهند. در این مطلب نظر داریم نکاتی در خصوص بسته بندی فلافل با دستگاه سیل وکیوم که می تواند بهترین انتخاب یک تولید کننده برای بسته بندی این محصول باشد بیش‌تر صحبت کنیم.

در ابتدا به شرح چند مشخصه دستگاه سیل وکیوم می پردازیم:

– افزایش ماندگاری محصول از طریق وکیوم و تزریق گاز (MAP)

– تنوع در انتخاب ظرف های خاصش

– امکان چاپ لایه رو و استفاده از طرح های جذاب

در چرخه تولید از شروع مرحله بسته بندی تا مصرف فلافل انتخاب بسته بندی سیل وکیوم میتواند نیاز همه عوامل در این چرخه را برطرف کند .
اولین انتخاب کننده نوع بسته بندی در این چرخه ، تولید کنندگان هستند که ثابت ماندن کیفیت فلافل از زمان تولید تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری و جذابیت بسته بندی از دید مشتری و… اهمیت بسیار دارد که این موارد را، بسته بندی ظرفی و دستگاه سیل وکیوم برای ایشان مرتفع میکند.

دومین عواملی که در چرخه تولید تا مصرف فلافل در انتخاب بسته بندی موثر هستند،  پخش کننده ها و هایپر مارکت ها هستند که به دنبال محصول با ماندگاری بالا و پرطرفدار برای مصرف کننده هستند که بهترین راه حل برای این نیاز میتواند محصولاتی با بسته بندی سیل وکیوم شده باشد .

سومین انتخاب کننده و البته اصلی ترینشان،  مصرف کنندگان خانگی و فلافل فروشی ها هستند که به دنبال نوعی از بسته بندی هستند که چنانچه کل بسته را در یک پارت مصرف نکردند بتوانند بسته را در داخل فریزر بدون اسیب دیدن و در سالم ترین حالت نگه داری کنند که بسته بندی ظرفی با درب میتواند بهترین انتخاب برای ایشان باشد .

با توجه به موارد ذکر شده دستگاه های سیل وکیوم بهترین انتخاب برای تولید کنندگان فلافل در ایران و دیگر نقاط جهان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *