اخبار

هشت مزیت مهم دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک

معمولا دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک برای بسته بندی از فیلم پی وی سی استفاده می کند. به دلیل کیفیت فوق العاده خوب و نیز کارایی بسیار زیاد این دستگاه، شما می توانید از دستگاه شرینک اتوماتیک در حوزه های مهم صنعتی، بهداشتی، و همچنین دارویی استفاده کنید.

اهمیت استفاده از دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک 

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک یا همان، دستگاه های بسته بندی کششی، می توانند به بهبود ایمنی و کارایی در صنعت تولید کمک کنند. بسته بندی مرحله آخر خط تولید شما است، اما اولین چیزی است که مشتریان شما پس از تحویل محصولات خود مشاهده می کنند بنابراین اهمیت دادن به آن امری مهم و ضروری است.

کارایی و سازگاری دو عنصر مهم هر بسته بندی موفق است. بسته بندی خوب از محصولات شما در برابر گرد و غبار، آسیب و سایر اشکال محافظت می کند. اگرچه بسته بندی محصولات پیچیده نیست، اما بسته بندی نامناسب باعث ناسازگاری محصولات می شود. اکنون شرکت ها به راحتی می توانند با استفاده از دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک کارهای منحصر به فرد روزانه خود را انجام دهند.

در حال حاضر دستگاه های شرینک موجود در بازار به دو شکل اتومات و نیمه اتومات ساخته می شوند. بهترین نوع آن، شرینک پک تمام اتوماتیک است. این دستگاه منحصر به فرد  که در مجموعه معتبر نادی پک با تکنولوژی پیشرفته تولید می شود، قادر است محصولاتی از قبیل، خرما، بیسکویت، اسباب ‌بازی، رشته آش، دستمال رولی گز یا نبات را در زمان کوتاهی بسته بندی کند.

معمولا دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک برای بسته بندی از فیلم پی وی سی استفاده می کند. به دلیل کیفیت فوق العاده خوب و نیز کارایی بسیار زیاد این دستگاه، شما می توانید از دستگاه شرینک اتوماتیک در حوزه های  مهم صنعتی،  بهداشتی، و همچنین دارویی استفاده کنید. دستگاه های شرینک تمام اتوماتیک این قابلیت را دارند تا محصولاتی مانند کارتن، شیشه، پت و غیره را بسته بندی کند.

 

مزایای بسته بندی محصولات با دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک به بسته بندی، بسته ها، جعبه ها و ظروف یا سایر اشکال محصولاتی که قرار است ذخیره یا حمل شوند، کمک می کند. بسته بندی با استفاده از این دستگاه خود مزایایی از جمله:

 

 ۱. محافظت از کالا در برابر آسیب، گرد و غبار و رطوبت:

هنگامی که از دستگاه شرینک اتوماتیک مناسب استفاده می کنید، اطمینان دارید که کالای شما به طور ایمن بسته شده است تا از آسیب احتمالی خاک، گرد و غبار یا رطوبت در امان باشد.

 

۲. ایمنی کارکنان و نیز ایمنی محصول بهبود می یابد:

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک با کاهش کارهای فیزیکی در انبارها، کارگاه ها و کارخانه ها می تواند ایمنی محل تولید و بسته بندی را بالا ببرد. طبق یک نظرسنجی اخیر، مشخص شد که ۲۰ درصد از کل حوادث به وجود آمده در محل بسته بندی مربوط به افرادی است که در اطراف دستگاه های قدیمی و نیمه اتومات قدم می زنند. بنابراین، کاهش  اپراتورها روی دستگاه و نیز کاهش کار یدی باعث بالا رفتن ایمنی می شود.

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک طوری طراحی شده تا بدون نیاز به نیروی خاص بتواند بسته بندی محصولات را انجام دهد. معمولا چنین دستگاه هایی به واسطه نوار نقاله یا به اصطلاح کانوایر موجود به راحتی از خطوط تولید شما پشتیبانی می کنند و بدون نیاز به اپراتور به صورت مستقیم و بدون دخالت دست محصول وارد دستگاه دوخت می شود.

در این مرحله با تشخیص سنسورها، فیلم دور محصول پیچیده می شود که اصطلاحا به این مرحله دوخت می گویند. بعد به واسطه کانوایر محصول وارد تونل حرارتی شده تا عمل شرینک انجام شود. تمامی این مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود، بنابراین ایمنی بهبود یافته و خطرات موجود به حداقل کاهش پیدا می کند.

 

۳. صرفه جویی در وقت را ارمغان می آورد:

عملکرد دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک، بسیار مناسب بوده و با سرعت بالایی که دارد می تواند در کمترین زمان بیشترین بسته بندی را برای شما انجام دهد. بسته بندی دستی، جعبه ها و سایر محصولات می تواند خسته کننده و همچنین وقت گیر باشد. با این حال، بسته بندی کالاها و جعبه های با دستگاه تمام اتوماتیک شرینک، باعث صرفه جویی در وقت و تلاش زیاد می شود که می توانید در سایر فرایندهای مهم تجاری نیز استفاده کنید.

 

۴. در هزینه های فیلم صرفه جویی کنید:

در مقایسه با بسته بندی دستی، دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در کسب و کار شما در هزینه های بالای فیلم صرفه جویی می کند. دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار، دارای دو غلتک نخ فیلم هستند که سرعت چرخش غلتک های دوم بالاتر از اولین است و این باعث کشش فیلم می شود. این باعث افزایش مقاومت کششی فیلم و کاهش هزینه های کلی می شود. البته دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک کارایی بیشتری دارد.

 

۵. بسته بندی سریع تر:

دستگاه شرینک پک اتوماتیک با کنترل PLC فعال به شما کمک می کند تا فرآیند بسته بندی سریع تر انجام شود و به نیازهای عمده بسته بندی در تجارت شما کمک می کند. ماشین آلات مانند این را می توان متناسب با نیازهای منحصر به فرد تجارت سفارشی کرد. این کار می تواند در زمان بسته بندی تاثیر زیادی داشته باشد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شود.

 

۶. بسته بندی کارآمد محصول:

وقتی از دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک برای تمام نیازهای تجاری بسته بندی خود استفاده می کنید، می توانید از ثبات در بسته بندی محصولات خود با کشش و کارایی مشابه اطمینان حاصل کنید که در غیر این صورت از طریق بسته بندی دستی امکان پذیر نیست. روند بسته بندی دستی دارای مشکلات بسیاری است به همین دلیل  کارایی شما کاهش می یابد. این بدان معنی است که یک دستگاه تمام اتوماتیک بهتر می تواند جعبه ها و محصولات را در محل کار شما با تضمین کیفیت بسته بندی کند.

 

۷. افزایش بهره وری:

چه کسی ایده انجام کار بیشتر در زمان کم را دوست ندارد؟ دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک، تجارت شما را در مسیر کارایی قرار می دهد. اپراتورهای شما مجبور نیستند منتظر شروع و توقف چرخه های بسته بندی باشند. با قرار دادن یک محصول روی نوار نقاله یا زدن یک دکمه، بسته بندی به طور خودکار شروع می شود و متوقف می شود.

دستگاه شرینک پک خودکار قابل حمل می تواند حدود ۲۰۰۰ محصول را در ساعت  به شکل اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور بسته بندی کند. سرعت و دقت انجام این نوع دستگاه بسیار زیاد بوده و قابل ستایش است. در کنار این دستگاه دوخت می تواند در هر ساعت، ۱۸۰۰ محصول را دوخت بزند، و این کار یعنی افزایش بهره وری.

 

۸. کنترل موجودی بهبود یافته

چیدن محصولات مشابه در کنار هم، کنترل موجودی را آسان می کند. این امر همچنین شانس جداسازی محصول را که در انبارهای بزرگ تر زمانبر است،تسریع می بخشد. با این وجود، دستگاه شرینک به دلیل این که تمامی محصولات مشابه را به یک شکل بسته بندی می کند، نحوه انبار کردن آنها و کنترل آنها را راحت تر می کند.

یک دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک بدون در نظر گرفتن اندازه و محل انبار، ثبات و ایمنی را در خط تولید ایجاد می کند. اگر مزایای بیشماری که یک دستگاه شرینک به همراه دارد، حس کنجکاوی شما را برانگیخته است، می توانید امروز از شرکت نادی پک و مجموعه دستگاه های تولیدی ما دیدن کنید یا با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید به صورت حضوری از کیفیت دستگاه بسته بندی مواد غذایی شرکت نادی پک دیدن کنید، ما در مجموعه نادی پک این اطمینان را به شما می دهیم تا محصول درجه یک با نازلترین قیمت را از ما تهیه کنید تا بهره وری مجموعه شما نسبت به گذشته بیشتر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *