اخبار

ویروس کرونا و صنعت بسته بندی

ویروس کرونا و صنعت بسته بندی

بسته بندی و تجارت الکترونیک

با توجه به اهمیت تامین کالاهای اساسی موردنیاز مانند غذا و دارو ، همگام با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت قوانین قرنطینه اعمال شده بر شهرها، تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای رشد داشته است.

بر اساس تحقیقات خبرگزاری آنا فروش آنلاین در سال ۲۰۲۰ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته رشد ۶۸ درصدی داشته است.
لازمه یک فروش آنلاین مطمعن رساندن کالا به طور کاملا بهداشتی و سالم تا محل مشتری است که این مهم را بسته بندی مناسب میسر می‌کند.

 

بسته بندی و نگرانی های مصرف کنندگان

به دلیل حفظ روند خرید کالاهای اساسی ، با وجود ویروس کرونا ، مصرف کنندگان نگران انتقال ویروس کرونا از طریق خرید به منازلشان هستند  و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی بر زنده ماندن این ویروس بر روی سطوح بر این نگرانیها صحه گذاشته است.

این دسته از نگرانیها به سرعت بر روی سلیقه مصرف کننده تاثیر گذاشته و انتخاب مصرف کننده را به سمت بسته بندیهای مقاوم در برابر ویروس و قابل شستشو جهت از بین بردن هر گونه ویروسی بر روی محصولات برده است.

بسته بندیهای مهرو موم شده به صورتیکه به مصرف کننده این اطمینان را بدهند که کالا در مسیر انتقال باز نشده و پس از تولید امکان انتقال ویروس به محصول میسر نبوده است جزو الویتهای انتخابی مصرف کنندگان هستند.

موارد مهم ذکر شده تا به اینجا، در خصوص بسته بندی راه حل اولیه ای است در جهت گشایش مسیری برای شما تولید کنندگان ، تا با اطمینانی که به مصرف کنندگان کالاهای خود میدهید حضور خود را در سبدکالای خرید مصرف کنندگان حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *