اخبار

کاربرد دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک

مجموعه نادی پک، یکی از تولید کنندگان  قابل اعتماد و پیشرو ماشین آلات بسته بندی در کشور است که محصولات مختلفی مانند دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک را برای بسته بندی هرگونه محصول آزاد مانند بسته بندی آب آشامیدنی، آب میوه، کتاب، مواد غذایی، مواد دارویی و غیره و تولید می کند.

دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک در چه حوزه هایی کاربرد دارد؟

مهم است که بدانید دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک چیست چه کاربردهایی در حوزه صنعت دارد و مکانیسم پشت آن چگونه است. ما در این مطلب شما را با صفر تا صد این موضوع آشنا می کنیم و به شما می گوییم که چگونه می تواند یک دستگاه تمام اتوماتیک روی بهره وری شما تاثیر بگذارد، پس حتما این مطلب را در زیر بخوانید.

این دستگاه نوآورانه از یک پلاستیک پلیمری به نام فیلم تشکیل شده است که در صورت گرم شدن، با استفاده از دستگاه گرمایش دستی یا اتوماتیک به محصولی که قرار است بسته بندی شود می پیچید و از آن محافظت و نگهداری می کند. دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک برای بسیاری از محصولات مانند غذا، نوشیدنی، کتاب، انواع دارو، مواد شیمیایی و سایر محصولات استفاده می شود. ما اغلب می بینیم که در بسته بندی میوه و سبزیجات نیز از آن برای حفظ و جلوگیری از پوسیدگی سریع آن استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی

 

گذشته از اینها و استفاده متداول از دستگاه شرینک پک، راه های ممکن دیگری نیز برای استفاده از آن وجود دارد. در اینجا ده مورد وجود دارد که می توانید برای بسته بندی آنها از دستگاه شرینک پک استفاده کنید که هرگز تصور نمی کردید:

 

موارد استفاده از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک:

  • برچسب زدن – از دستگاه شرینک پک می تواند به عنوان برچسب زدن محصولات مختلف استفاده کرد، شما  به جای قرار دادن مستقیم آن روی کالا می توانید در سریع ترین زمان با گذر از تونل دستگاه محصولات خود را برچسب بزنید. با این کار می توانید در زمان و هزینه برچسب گذاری صرفه جویی کنید.
  • طراحی بسته بندی – از دستگاه شرینک پک برای تزئین بسته بندی استفاده می شود تا ظاهر آن جذاب تر شود، به عنوان مثال در بطری ها. همچنین از آن برای تبلیغات فصلی نیز می توانید استفاده کنید، زیرا می توان آن را شخصی سازی و با هر طرحی که در ذهن دارید چاپ کرد.
  • ساختمان ها و خانه ها – دستگاه شرینک پک می تواند از مصالح بتنی صنعتی مورد استفاده در ساختمان ها و خانه ها محافظت کند. همچنین می تواند برای آب بندی ساختمان ها و خانه ها پس از زلزله یا گردباد مورد استفاده قرار گیرد تا ساختمان را از مواد شیمیایی و سایر مواد خطرناک قرنطینه کند.
  • صنعت دریایی – برای پوشاندن و حمل و نقل قایق های مقاوم در برابر آب و هوا، دستگاه شرینک پک پوششی محکم ایجاد می کند، به این ترتیب باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش خطر آسیب جوی به اقلام می شود.
  • ذخیره سازی خانگی – دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک می تواند برای نگهداری لباس های فصلی مانند چکمه و کت خز برای زمستان مورد استفاده قرار گیرد تا از آسیب دیدن رطوبت و گرد و غبار جلوگیری شود. همچنین می توان از آن برای بسته بندی مجلات/کتاب ها برای محافظت استفاده کرد.
  • سفر –دستگاه های شرینک پک دستی کوچک برای افرادی که زیاد سفر می کنند ضروری است. می توان از آن برای اقلام بزرگ و کوچک استفاده کرد. می توان از آن برای سازماندهی اقلام کوچک در یک بسته استفاده کرد. همچنین می توانید برای اطمینان از ایمنی، مخصوصاً هنگام حمل چمدان های شکننده و در عین حال جلوگیری از سرقت ، چمدان خود را بسته بندی کنید.
  • حمل و نقل – هنگام حمل اقلام بزرگ و بزرگ، برای جلوگیری از آسیب و صرفه جویی در هزینه، به طور گسترده ای استفاده می شود. همچنین از آن برای محافظت از مبالغ پولی استفاده می شود، با استفاده از شرینک پک هنگام انتقال آن از یک بانک به بانک دیگر.
  • آب بندی – در حوزه صنعت نیز برای آب بندی اجسامی مانند سیم های برق، عایق بندی و جلوگیری از چسبندگی آن استفاده می شود. این کار می تواند از حوادث در آینده جلوگیری کند.
  • نگهداری ماشین آلات – صنایع مختلف از دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک برای حفظ ماشین آلات بزرگ که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند، استفاده می کنند.
  • مواد غذایی – مهمترین و اصلی ترین کاربرد دستگاه شرینک پک، بسته بندی اقلام مختلف مواد غذایی است. تولیدی های زیادی در سراسر دنیا برای پیشبرد اهداف بسته بندی و تبلیغاتی خود از دستگاه بسته بندی مواد غذایی شرینک پک استفاده می کنند. این نوع دستگاه ها قادر هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به خط تولید شما متصل شوند و محصولات شما را به شکل ایمن و استاندارد بسته بندی کنند.
دستگاه بسته بندی دارو

دستگاه بسته بندی دارو

 

اهمیت دستگاه شیرینگ پک در بسته بندی مواد غذایی 

مهمترین دلیل و یا مزیت این کار آن است که بسته بندی هایی که با استفاده از دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک انجام می شوند، قابل بازیافت هستند، در حال حاضر همه از این مزیت شرینک پک ها آگاه نبودند، اما بله به دلیل ترکیب خاص برخی از فیلم ها می توان بعد از باز کردن بسته بندی آن را به شکل استاندارد بازیافت نمود.

دستگاه شرینک پک به دلیل مزایای فراوان خود در سال های اخیر در سرتاسر جهان سر و صدا زیادی در بخش های صنعت ایجاد کرده است. این دستگاه قادر است با بسته بندی دقیق و مناسب خود از محصولات موجود در فروشگاه های خرده فروشی محافظت کند، فضای ذخیره سازی را برای تولیدی ها کاهش دهد، دفع محصول نهایی را کاهش می دهد و می تواند در هزینه بسته بندی نیز صرفه جویی کند. این نوع دستگاه برای اطمینان از حفظ محصول، در برابر رطوبت، گرد و غبار و خاک بسیار موثر است.

مجموعه نادی پک یکی از پیشروترین شرکت های تولید کننده دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک است که دستگاه های فوق با کیفیت و سریع و کارآمد را بدون آسیب رساندن به کیفیت بسته بندی ارائه می دهد. پیشرفته ترین ماشین آلات بسته بندی این مزیت را دارند تا بخش بزرگی از محصولات تولیدی شما را در زمان کوتاهی بسته بندی کنند.

معمولا دستگاه های شرینک پک تمام اتوماتیک برای بخش های بزرگ صنعتی ایده آل ترین گزینه است، دستگاه های شرینک پک این قابلیت و یا ویژگی را دارند تا به خط تولید اصلی شما متصل شوند و یک خط تولید و بسته بندی یکپارچه را به وجود بیاورند. آنها در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و این بستگی به خط تولید شما دارد که از کدام نوع دستگاه های شرینک پک استفاده کنید.

از نظر قیمت نیز، دستگاه های شرینک پک نسبتا ارزان و مقرون به صرفه هستند، قیمت آنها به کیفیت و امکانات آنها بستگی دارد، اما با خرید از مجموعه نادی پک می توانید تخفیفات ویژه دریافت کنید.

بسته بندی آب معدنی

بسته بندی آب معدنی

 

خرید دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک

مجموعه نادی پک، یکی از تولید کنندگان پیشرو ماشین آلات بسته بندی در کشور است که محصولات مختلفی مانند دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک را برای بسته بندی هرگونه محصول آزاد مانند بسته بندی آب آشامیدنی، آب میوه، کتاب، مواد غذایی، مواد دارویی و غیره و تولید می کند.

همه محصولات ما مقرون به صرفه هستند و از مواد اولیه با کیفیت برتر ساخته شده اند. ما با موفقیت محصولات خود را تولید می کنیم، که با کیفیت بسیار بالا آزمایش شده و همچنین توسط قوانین دولتی تأیید شده است. شما می توانید ما نازلترین قیمت و با تضمین کیفت دستگاه های شرینک پک تمام اتوماتیک را از نادی پک خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *