اخبار

کاهش دور ریز غذا باعث پس انداز پول است

کاهش دور ریز غذا

شما به عنوان مصرف کننده مواد غذایی ، در هنگام خرید با دقت کردن به تاریخ انقضا کالا به دنبال کاهش دور ریز خریدها به دلیل رسیدن به تاریخ انقضا محصولات هستید و تولید کنندگان محصولات غذایی با تمرکز بر به دست آوردن بالاترین زمان ماندگاری به دنبال راه حلی جهت این مسئله هستند .

شما به عنوان مصرف کننده مواد غذایی ، در هنگام خرید با دقت کردن  به تاریخ انقضا کالا به دنبال کاهش دور ریز خریدها به دلیل رسیدن به تاریخ انقضا محصولات هستید  و تولید کنندگان محصولات غذایی با تمرکز بر به دست آوردن بالاترین زمان ماندگاری به دنبال راه حلی جهت این مسئله هستند .

علاوه بر افزودنیهای نگهدارنده ،  انتخاب نوع بسته بندی نیز از موارد کمک کننده افزاینده ماندگاری محصولات است به طور مثال بسته بندی سیل وکیوم ظرفی میتواند ماندگاری مواد غذایی را به نسبت  ماندگاری همان محصول بدون بسته بندی حدود سه تا پنج برابر افزایش دهد .

ماندگاری محصولات غذایی  فقط به معنی جلوگیری از تغییرات شیمیایی محصولات نیست و ماندگاری باید به صورتی باشد که طعم و تازگی محصولات نیز در طول زمان حفظ شود .

در بسته بندی های سیل وکیوم ظرفی که یکی از پر مخاطب ترین نوع بسته بندی است دستگاه ها قابلیت وکیوم هوای بر روی محصول در  داخل ظرف به منظور محافظت از محصول در مقابل باکتری را دارد و این امکان را برای مصرف کننده فراهم میکند تا محصول را در دمای بالاتر در مدت زمان طولانی تری نگه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *