اخبار

برگزاری نمایشگاه بزرگ ایران پلاست با حضور نادی پک 1402

برگزاری نمایشگاه بزرگ ایران پلاست با حضور برترین تولیدکننده‌های حوزه پلاستیک ایران

 

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، با هدف ایجاد فرصت‌های رونق بخش در حوزه صنایع پلاستیک داخلی و همچنین تسهیل و گسترش روند بازاریابی جهانی، به دنبال فراهم‌کردن زمینه‌ای مناسب در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروزه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود و در میان نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان هم جایگاه ویژه خود را دارد.

امسال این نمایشگاه پس از ۱۶ دوره برگزاری موفق، دوره هفدهم خود را گسترده‌تر از قبل از 26 تا 29 شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهد برگزار کرد. این دوره از نمایشگاه به چهار گروه اصلی مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و کالاهای تولیدی، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات تقسیم‌بندی می‌شود.

نادی پک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های دستگاه‌های بسته‌بندی در ایران، در این دوره هم یکی از برترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بود که حضور پر شور و موثری در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات داشت. دستگاه‌های متنوع نادی در حوزه بسته‌بندی به نمایش گذاشته شد و علاقه‌مندان داخلی و خارجی زیادی نیز از غرفه نادی پک بازدید کردند. حوزه بسته‌بندی در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست فعالان زیادی به خود دید و شرکت‌های بزرگی در این دوره از نمایشگاه حاضر بودند. در این میان نادی پک با ارائه دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خو،د پیشرفت ارزشمند صنعت بسته بندی کشور را به نمایش گذاشت و نشان داد که تولیدکننده‌های داخلی در حوزه تجهیزات و خدمات بسته‌بندی، پتانسیل بالایی در این زمینه دارند.

برگزاری این نمایشگاه باعث تقویت صنعت پلاستیک کشور و ایجاد مزیت‌های زیادی برای آن شده است. علاوه بر این، با برگزاری این رویداد، ایجاد تشکل‌های متنوع در صنایع پلاستیک امکان‌پذیر شده و به تبع آن رقابت در این صنعت تشدید شده و رونق آن بیشتر گردیده است.

با توجه به اینکه ایران یکی از بزرگترین کشورهای دارنده نفت در جهان است، فعالیت در حوزه پلاستیک و خدمات و صنایع وابسته به آن می‌تواند کمک زیادی به رشد و توسعه اقتصادی کرده و مشاغل زیادی نیز در این حوزه ایجاد کند.

 

نادی پلاستیک:

حضور موفق نادی پلاستیک در هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگترین رویداد شناخته شده در حوزه پلاستیک و ترموپلاست خاورمیانه همه ساله در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه امسال نیز با شور و شوق بالا و حضور گسترده شرکت‌های مختلف فعال در زمینه صنایع مرتبط با پلاستیک هفدهمین دوره خود را پشت سر گذاشت. در هفدهمین دوره ایران پلاست توامندهای‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی به نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که مهمترین آن‌ها حوزه متریال و مواد اولیه، تکنولوژ‌ها و تحهیزات مرتبط با پلاستیک، محصولات پلاستیکی و خدمات هستند.

در این دوره از نمایشگاه نیز شرکت نادی پلاستیک به عنوان یکی از بزرترین تولیدکننده‌های محصولات پلاستیکی حضور داشت. فیلم‌های بسته‌بندی مختلف که با استانداردهای جهانی و در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند، توسط نادی پلاستیک در هفدهمین دوره ایران پلاست از 26 تا 29 شهریور 1402 به نمایش گذاشته شد. محصولات تولید شده در شرکت نادی پلاستیک نشان از توانمندی‌های بالای این شرکت در زمینه تولید فیلم‌های پلاستیکی بسته بندی بوده و پتانسیل شرکت‌های ایرانی را برای رقابت در بازارهای بزرگتر جهانی را نشان می‌دهد.

نمایشگاه ایران پلاست زمینه خوبی برای ایجاد تبادل میان شرکت‌ها و تولیدی‌های مختلف ایجاد می‌کند تداوم آن می‌تواند پیشرفت‌های زیادی در حوزه پلاستیک کشور به بار بیاورد. هدف اصلی نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، فراهم کردن فرصت‌های رونق‌بخش در حوزه صنایع پلاستیک داخلی و همچنین تسهیل و گسترش روند بازاریابی جهانی است. این رویداد بزرگ به عنوان مهم‌ترین پلتفرم صنعت پلاستیک در خاورمیانه شناخته می‌شود و در میان نمایشگاه‌های برجسته صنعت پلاستیک در سطح جهانی هم جایگاه ویژه‌ای دارد. هدف این نمایشگاه عمدتا ایجاد فرصت‌های رونق‌بخش برای صنعت پلاستیک داخلی و همچنین تسهیل و توسعه فرآیند بازاریابی در مقیاس جهانی است.