اخبار

تولید کننده دستگاه بسته بندی

تولید کننده دستگاه بسته بندی

بهترین تولید کننده دستگاه بسته بندی در ایران

اگر به دنبال تهیه محصول درجه یک و تضمین شده از تولید کننده دستگاه بسته بندی هستید، مجموعه نادی پک می تواند با حداقل هزینه و با تضمین کیفیت این نیاز را برای شما تامین کند.

محصولات این شرکت به دلیل کیفیت فوق العاده خوب و قیمت مقرون به صرفه در حال رقابت با تولید کنندگان خارجی است. اما قبل از پرداختن به نحوه خرید و ثبت سفارش از مجموعه نادی پک بهتر است شما را با انواع دستگاه بسته بندی موجود در بازار آشنا کنیم.

دستگاه بسته بندی شرینک یک اصطلاح رایج است که در صنعت بسته بندی استفاده می شود. دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک به دستگاهی گفته می شود که در بسته بندی های حرارتی کوچک استفاده می شود که شامل یک سیلر و منبع حرارتی برای اعمال گرما به بسته محصولات است.

مردم همچنین هنگام توصیف ماشین های بسته بندی از اصطلاح دستگاه جمع کننده کوچک استفاده می کنند.

سیلر دستگاه بسته بندی، معمولا انتهای فیلم کوچک کننده را می بندد و منبع حرارتی گرما را به مواد اعمال می کند تا آن را به خوبی روی محصول پوشش دهد. در عملیات خروجی پایین اغلب از تفنگ حرارتی به عنوان منبع گرما استفاده می شود.

دستگاه های بسته بندی تولید شده در شرکت نادی پک در انواع و اندازه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در حال حاضر شما به صورت آنلاین می توانید با محصولات این تولید کننده دستگاه بسته بندی آشنا شوید. ما مجموعه وسیعی از ماشین های تمام اتوماتیک را برای عملیات خروجی بالا ارائه می دهیم.

با خیال راحت با ما تماس بگیرید و در مورد هر یک از دستگاه های بسته بندی با خروجی بالا سوال کنید. کارشناسان نادی پک آماده ارائه مشخصات دستگاه، ظرفیت بسته بندی در دقیقه، قیمت دستگاه و نیز ویژگی های مهم دستگاه به مشتریان هستند.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی

 

مناسب ترین دستگاه بسته بندی بیسکوئیت و بسته بندی لوازم یدکی کدام است؟

بسته بندی با دستگاه های شرینک، فرآیند پیچیدن گروهی از اقلام یا یک محصول واحد است. برای این منظور معمولا تولید کنندگان از دستگاه بسته بندی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، استفاده می کنند.

در این فرایند محصولاتی مانند انواع بیسکوئیت، انواع لوازم یدکی به راحتی و در داخل دستگاه شرینک پک به شکل استاندارد بسته بندی می شوند. به کمک این نوع دستگاه ها نرخ بسته بندی ثانویه شما به حداقل خود کاهش پیدا می کند و علاوه بر این میزان بهره وری کار شما به بالاترین سطح خود می رسد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن تولید کننده دستگاه بسته بندی معتبر و قابل اعتماد است. برای این کار می توانید با یک جستجوی ساده در فضای مجازی به تولید کنندگان دستگاه بسته بندی دسترسی داشته باشید و دستگاه های آنها را از نظر عملکرد، ظرفیت بسته بندی و نیز قیمت بررسی و با سایر تولید کنندگان مقایسه کنید.

اکثر مردم واقعاً دیدگاه نمی کنند که دستگاه بسته بندی بیسکوئیت و بسته بندی لوازم یدکی در واقع چگونه کار می کند. عملکرد این دستگاه شامل کنترل ورود، خروج و اعمال حرارت است. در این فرایند ساده، ماده اولیه و اصلی یعنی فیلم ها در اطراف محصولاتی که باید پیچیده شوند قرار می گیرند.

هنگامی که گرما در تماس با فیلم ها قرار می گیرد، فیلم ها به دلیل حرارتی که می بینند باعث می شود به حالت عادی درهم پیچیده خود برگردند، و در اصطلاح کوچک می شوند. گفته می شود فیلم های PVC می توانند تقریباً پنجاه درصد از اندازه متمایز خود را جمع کنند. فیلم های پلی اتیلن در مقایسه با PVC قوی تر هستند و کیفیت عالی دارند.

دستگاه بسته بندی بیسکوییت

دستگاه بسته بندی بیسکوییت

 

انتخاب دستگاه بسته بندی بیسکوئیت و بسته بندی لوازم یدکی باید مطابق با نیازهای صنعتی باشد، همچنین خریدار باید درک کاملی از روش انجام کار، نوع پلیمر یا همان فیلم و آنچه نیاز این حوزه است بدست آورد.

همه باید در مورد انگیزه بسته بندی محصولات با دستگاه های شرینک دیدگاه کنند، اینکه به چه اندازه ای از مواد بسته بندی نیاز است، میزان مصرف انرژی چقدر است و اینکه محصولات با چه سرعتی باید پیچیده و بسته بندی شوند، باید همه آنها را در نظر گرفت.

مناسب ترین دستگاه بسته بندی بیسکوئیت و بسته بندی لوازم یدکی نوع تمام اتوماتیک آن است، این نوع دستگاه بدون نیاز به اپراتور می تواند فرایند بسته بندی را انجام دهند. شما می توانید برای خرید این محصول به تولید کننده دستگاه بسته بندی یعنی مجموعه نادی پک مراجعه کنید.

دستگاه شرینک پک اتوماتیک ایده آل ترین گزینه برای صنایع بزرگ است. این دستگاه این قابلیت را دارد تا به خطوط تولید شما در کارخانه و یا تولید متصل شود و بدون اپراتور فرایند بسته بندی محصولات تولیدی شما را با استفاده از ماده مخصوص به نام فیلم بسته بندی انجام دهد.

بسته بندی قطعات خودرو

بسته بندی قطعات خودرو

 

مزایای دستگاه بسته بندی بیسکوئیت، بسته بندی لوازم یدکی

با این که تفاوت های زیادی در هر دو دستگاه بسته بندی بیسکوئیت و بسته بندی لوازم یدکی وجود دارد اما به طور مشترک هر دو دستگاه از فیلم های پلی اتیلن یا PVC برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند و نیز حرارت اعمال شده در هر دو دستگاه باعث می شود تا فیلم ها روی محصول بچسبند و از آن محافظت کنند.

فرایند بسته بندی با استفاده از دستگاه شرینک پک، محصولات مختلف مانند بیسکوئیت و لوازم یدکی  را به شیوه ای بهتر مهر و موم و از آنها محافظت می کند و از رطوبت و القای نور در حین عبور و مرور نیز جلوگیری می کند. این فرآیند بسته بندی برای سایر محصولات مانند، محصولات دارویی و اقلام غذایی عالی است.

یک دستگاه بسته توسط معتبرترین تولید کننده دستگاه بسته بندی برای خریداران با قیمت استثنایی عرضه می شود.

بسته بندی شرینک به عنوان یکی از راه حل های بسته بندی ارزان قیمت شناخته می شود و هزینه آن برای صنایع مختلف قابل قبول و قابل ستایش است.

ممکن است به نظر برسد فیلم های پلاستیکی جمع کننده پلی وینیل نازک ترین نوع بسته بندی در بازار باشند و به خاطر ضخامت کمک نتوانند به خوبی از محصولات نگهداری و محافظت کنند، اما این موضوع تاثیری روی قدرت آنها ندارد. پس از سال ها آزمایش مشخص شد که، این مواد یکی از بهترین راه حل های بسته بندی در دنیا است، و قدرت لازم برای محافظت از محصولات مختلف را دارد.

دستگاه بسته بندی بیسکوئیت تولید شده در تولیدی نادی پک قابلیت بسته بندی ۲۰۰ عدد بسته بیسکوئیت را در ساعت دارد، البته بسته به حجم محصول این مقدار می تواند تا ۷۰۰ عدد در ساعت متغیر باشد. این موضوع یعنی افزایش راندمان تولید و بسته بندی شما، شما با در نظر گرفتن این مقدار بسته بندی در ساعت می توانید برنامه تولید خود را نسبت به قبل افزایش دهید و به بهره وری بیشتری برسید.

تمامی دستگاه های بسته بندی شرایط و ویژگی های مخصوص به خود را دارند، برخی ها در مصرف انرژی صرفه جوی می کنند، برخی دیگر توان بسته بندی بیشتری نسبت به بقیه دستگاه ها دارند. چیزی که مهم است، آن است که شما متناسب با فعالیت تولیدی خود دستگاه مربوطه را از تولید کننده دستگاه بسته بندی با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

با مراجعه به مجموعه نادی پک می توانید مدل های به روز و کاملا پیشرفته دستگاه بسته بندی را از نزدیک بررسی و با خصوصیات مهم آن آشنا شوید و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *