اخبار

حضور شرکت نادی پک در نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران

نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآروی تهران، به منظور افزایش فرصت‌های بازاریابی در داخل و خارج از کشور تاسیس گردیده است. این نمایشگاه با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در تولید ماشین‌آلات و دانش فنی نیروهای متخصص ایرانی، اهدافی جامع را در پیش گرفته است. از یک سو، این نمایشگاه قصد دارد تا سهم قابل توجهی از بازار منطقه با بیش از پانصد میلیون نفر جمعیت را به دست آورده و در حوزه ماشین‌آلات و خدمات چاپ و بسته بندی صادرات کشور را افزایش دهد. از سوی دیگر هم این رویداد ارزشمند امکان ورود فناوری‌های نوین مرتبط  را با مشارکت فعالیت‌کنندگان خارجی از طریق میزبانی نمایشگاه فراهم می‌کند.

همچنین، نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری تهران، به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی در این حوزه در ایران، تمامی زنجیره تولید ماشین‌آلات بسته بندی و فرآوری را در بخش‌های مختلف از جمله صنایع غذایی و نوشیدنی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، پخت نان، شیرینی و شکلات، کالاهای غیرغذایی و صنعتی در بر می‌گیرد. این نمایشگاه با تاکید بر اختصاصی بودن موضوع، هدف اصلی را در جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین‌المللی این حوزه عظیم از صنعت متمرکز کرده است و فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین‌المللی را برای مشارکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

نادی پک نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های دستگاه‌های بسته بندی در ایران، در پنجمین دوره نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری حضور داشته و پذیرای تمامی عزیزان خواهد بود. دانش تخصصی و مهارت بالا در حوزه تولید ماشین آلات بسته بندی، نادی پک را به یکی از بهترین تولیدکنندگان این حوزه تبدیل کرده است. بدیهی است که با شرکت در این رویداد بزرگ، این شرکت ایرانی می‌تواند قدم بزرگی برای افزایش صادرات به کشورهای خارجی را در پیش نهد. از این رو نادی پک مفتخر است ز تاریخ 10 الی 13 مهرماه 1402، در پنجمین دوره نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران، در مکان نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران و در سالن A5 و غرفه C6 پذیرای شما عزیزان باشد.

این رویداد با هدف تقویت و ارتقای تولیدات داخلی، تشویق به صادرات و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی برنامه‌ریزی و برگزاری می‌شود. از این رو، حضور و مشارکت فعالان بخش خصوصی در زمینه ماشین‌آلات خط تولید، فرآوری و ماشین‌آلات بسته‌بندی در صنایع غذایی، کارتن‌سازی، کاغذ و ورق، بسته‌بندی‌های پلاستیکی، چاپ فلکسو، چاپ دیجیتال و صنایع وابسته در این نمایشگاه توصیه می‌شود.