اخبار

مزایای دستگاه بسته بندی مواد غذایی

مزایای دستگاه بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی خودکار محصولات می تواند برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. برای برخی ممکن است بسته بندی مواد غذایی در ظروف یا مایعات در بطری ها باشد. در حالی که برای دیگران، ممکن است به معنی پیچیدن ورق های بزرگ مواد باشد. با این تنوع، دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار نیز بسیار متنوع است و اغلب باید به منظور سفارشی سازی نیازهای یک شرکت ساخته شوند.

دلایل محبوبیت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی در سه مدل طراحی و به بازار فروش عرضه می شود که شامل دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک، دستگاه شرینک نیمه اتوماتیک و دستگاه های قدیمی دستی است. هر یک از این دستگاه ها از ویژگی های خاصی پشتیبانی می کنند که از نظر فناوری و تکنولوژی دستگاه های تمام اتوماتیک گزینه بسیار عالی برای بسته بندی مواد غذایی به شمار می روند.

بسته بندی خودکار مواد غذایی یا سایر محصولات صنعتی و تولیدی می تواند مزایای زیادی را برای شرکت شما به همراه داشته باشد. برخی از این مزیت ها، مزایای آشکار و ملموس هستند و برخی دیگر نامحسوس تر، اما با این وجود به همان اندازه برای شرکت شما و سود نهایی شما مفید است.

بسته بندی خودکار محصولات می تواند برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد و تفسیر شما کاملاً بستگی به بازاری دارد که در آن هستید. برای برخی ممکن است بسته بندی مواد غذایی در ظروف یا مایعات در بطری ها باشد. در حالی که برای دیگران، ممکن است به معنی اتصال و پیچیدن ورق های بزرگ مواد باشد. با این تنوع محصولات، دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار نیز بسیار متنوع است و اغلب باید به منظور سفارشی سازی نیازهای یک شرکت ساخته شوند.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی

بیایید با بررسی برخی از مزایای ملموس دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک شروع کنیم

  • خطر آسیب، ناشی از فشار مکرر را کاهش می دهد

خطرات ناشی از فشار مکرر زمانی کاهش می یابد که محصولات به طور اتوماتیک بسته بندی شوند و نه به صورت دستی. این  موضوع به این دلیل است که اتوماسیون بسته بندی باعث کاهش نیروی انسانی در خط بسته بندی می شود و کارهای دستی و تکراری را کاهش می دهد.

  • تنگناهای احتمالی را از بین ببرید

فرآیندهای بسته بندی دستی اغلب هنگام بروز خطاهای انسانی می تواند منجر به ایجاد تنگناها در فرایند تولید شود. اما فرآیندهای بسته بندی خودکار می تواند به از بین بردن این تنگنا کمک کنند زیرا یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار به صورت سفارشی طراحی شده است تا جریان خط تولید را حفظ کند. با بسته بندی خودکار نیز محدودیت کمتری برای خطاهای بسته بندی وجود دارد که به نوبه خود منجر به خرابی و تنگناهای کمتر می شود.

  • بهبود سرعت تولید

خودکارسازی فرایند بسته بندی شما می تواند منجر به افزایش سرعت تولید شود. اغلب هنگامی که یک فرآیند بسته بندی دستی وجود دارد، دستگاه تولید کننده محصول نمی تواند با تمام ظرفیت کار کند زیرا فرآیند بسته بندی دستی قادر به نگه داشتن این سطح از خروجی نیست. با دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک می توانید این محدودیت را برداشته و سرعت تولید خود را افزایش دهید.

  • زمان خرابی را حذف کنید

مانند هر فرآیندی که شامل کار دستی می شود، کارکنان مجاز به استراحت هستند. اغلب در کارخانه ها این بدان معناست که تولید در طول این وقفه متوقف می شود و منجر به خرابی و از دست دادن تولید می شود. اما با  کمک دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار یا همان دستگاه شرینگ پک، این وقفه ها در تولید و بسته بندی دیگر اتفاق نمی افتد و در صورت لزوم دستگاه ها می توانند ۲۴ ساعته و ۷ روزه کار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای ملموس دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک می توانید با معتبرترین تولید کننده آن در کشور، یعنی شرکت نادی پک تماس بگیرید تا کارکنان ما اطلاعات کامل دستگاه های بسته بندی را در اختیار شما قرار دهند. نمونه ای از دسته بندی های شرکت نادی عبارت است از: دستگاه بسته بندی پروتئین، دستگاه بسته بندی گوشت و بسته بندی بیسکویت است.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی

تعریف مزایای ناملموس سخت تر است، اما در زیر برخی از رایج ترین مزایای ناملموس دستگاه بسته بندی مواد غذایی ذکر شده است

  • افزایش روحیه کارکنان:

کارکنان کارخانجات بسته بندی اغلب، ساعت های طولانی را برای انجام کارهای تکراری صرف می کنند که در نتیجه به سرعت خسته می شوند و روحیه خود را از دست می دهند. علاوه بر این با این کار آنها دچار کسالت نیز می شوند که به صورت ناخواسته راندمان کار کاهش می یابد و خروجی تولید نیز با افت شدید روبرو می شود.

همچنین، هنگامی که کارکنان خسته شده اند و تنها نیمی از آنها روی کار مورد نظر تمرکز کرده اند، اشتباهاتی رخ می دهد که می تواند منجر به نقص محصول یا مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت شود. اما با روی کار آمدن دستگاه بسته بندی مواد غذایی کارخانجات بسته بندی می توانند به سرعتی برسند که بسیار کارآمدتر و موثرتر از آنچه ممکن است باشد. با استفاده از دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک روحیه کارکنان افزایش می یابد و راندمان تولید نیز نسبت به قبل با افزایش روبرو می شود.

  • افزایش فروش به دلیل کاهش هزینه محصولات:

هنگام اضافه کردن سیستم های بسته بندی خودکار به فرآیند تولید، شما باید مقداری هزینه های اولیه خود را افزایش دهید.  با این که هزینه های اولیه برای شما ممکن است بیشتر باشد، اما هزینه های شما در کوتاه ترین زمان و با بالا بردن راندمان کار به شما باز خواهد گشت. البته سعی کنید قبل از خرید و اضافه کردن دستگاه بسته بندی مواد غذایی به خط تولید خود، هزینه های فعلی مانند هزینه های پرسنل و هزینه نقص محصول و غیره را محاسبه کنید تا بعد از اضافه کردن دستگاه ها متوجه بالا رفتن راندمان و کاهش هزینه های تولید و بسته بندی و نیز مقدار ارزش افزوده خود باشید.

معرفی دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک معمولاً منجر به کاهش هزینه محصول و ظرفیت تولید محصولات بیشتر می شود، بنابراین محصول بیشتری برای فروش ایجاد می شود و در نهایت سود نهایی شما افزایش می یابد.

  • خدمات مشتری بهتر:

با یک فرآیند بسته بندی خودکار، خطر نقص و فراخوانی محصول به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این امر در کنار افزایش ظرفیت تولید، شما را قادر می سازد تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید. همانطور که همه می دانیم، خدمات بهتر به مشتریان منجر به مشتریان وفادار تر می شود و کسب و کار تکراری سود بیشتری را برای شرکت شما به ارمغان می آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای نامشهود دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک، می توانید با شرکت نادی پک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک

اگرچه ما فقط به تعدادی از مزایای دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار پرداخته ایم، اما همانطور که می بینید، مزایای قابل مشاهده بسیاری برای این فرآیند وجود دارد. اگر در محاسبه ارزش این مزایای ملموس یا نامحسوس کمک می خواهید، با ما تماس بگیرید.

از کجا می توان دستگاه بسته بندی مواد غذایی را با قیمت ارزان خریداری کنید؟

اگر به دنبال خرید انواع دستگاه های تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بسته بندی هستید، نیاز نیست دیگر به جستجوی خود ادامه دهید، زیرا شرکت نادی پلاستیک بهترین و با کیفیت ترین  دستگاه های تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک برای بسته بندی مواد غذایی را با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد.

مطمئن باشید با مراجعه به شرکت نادی پک خواهید توانست بهترین و ارزان ترین دستگاه بسته بندی مواد غذایی خودکار را برای خود خریداری کنید. مشخصات محصولات ما به صورت کاملا در وب سایت قرار داده شده است و می توانید قبل از خرید با بررسی آنها با اطمینان بیشتر و با اعتماد به مجموعه ما خرید خود را انجام دهید. برای کمک به پروژه خود و افزایش ظرفیت تولید و بسته بندی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *