اخبار

مهمترین کاربرد دستگاه شرینک لیبل چیست؟

دستگاه شرینک لیبل

دستگاه شرینک لیبل خودکار ممکن است از یک فیلم مخصوص برچسب، یک نوار نقاله که محصولات و بسته ها را جابجا می کند و یک سیستم کنترل داخلی ساخته شده باشد. از آنجا که این نوع دستگاه لیبل زدنی می تواند بسیار بزرگ باشد، اغلب توسط شرکت های بزرگتر با مقدار قابل توجهی فضای در دسترس استفاده می شود.

 

دستگاه شرینک لیبل چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه شرینک لیبل یک دستگاه بسته بندی برای توزیع یا اعمال برچسب روی اقلام، محصولات، ظروف یا بسته های مختلف استفاده می شود. برخی از دستگاه های برچسب زنی نه تنها برای پخش یا اعمال برچسب ها بلکه برای چاپ آنها نیز استفاده می شوند. طیف وسیعی از دستگاه های لیبل زنی در بازار وجود دارد، از واحدهای بسیار کوچک دستی گرفته تا واحد های حرفه ای و پیشرفته با تولید بالا که به صورت اتوماسیون کامل عملیات چاپ و اعمال فرآیند لیبل زنی را انجام می دهند.

برخی از دستگاه های شرینک لیبل برای اعمال برچسب روی اقلام یا محصولات خاص طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای استفاده در طیف گسترده ای از بسته ها، ظروف و محصولات طراحی شده اند. در حال حاضر مدل های متعددی از این دستگاه در بازار وجود دارد که توسط تولید کنندگان مختلف ساخته شده است.

دستگاه شرینک لیبل تونل سشواری

دستگاه شرینک لیبل تونل سشواری

 

با انواع مختلف دستگاه شرینگ لیبل، موجود در بازار می توان محصولات مختلف را در کوتاه ترین زمان برچسب گذاری کرد. ممکن است یک شرکت از یک دستگاه لیبل زنی برای اعمال آدرس حمل و نقل و اطلاعات محصول استفاده کند، در حالی که شرکت دیگر می تواند از یک دستگاه برای اعمال بارکد و قیمت استفاده کند. برخی از شرکت ها از دستگاه های لیبل زنی مخصوص استفاده می کنند که قادر به اعمال یا توزیع انواع مختلف برچسب ها  روی محصولات هستند.

دستگاه شرینک لیبل در طیف وسیعی از صنایع از لوازم آرایشی، هدایا و سفارشات پستی گرفته تا کشاورزی، لوازم الکترونیکی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از شرکت ها از دستگاه های لیبل زنی کوچک، دستی و به راحتی قابل حمل استفاده می کنند. برخی دیگر به تجهیزات ماشین آلات لیبل زنی سنگین نیاز دارند که می توانند بدون کمک اپراتور به طور خودکار برچسب ها را روی محصولات تولیدی خود پخش و اعمال کنند.

دستگاه شرینک لیبل خودکار ممکن است از یک فیلم مخصوص برچسب، یک نوار نقاله که محصولات و بسته ها را جابجا می کند و یک سیستم کنترل داخلی ساخته شده باشد. از آنجا که این نوع دستگاه لیبل زدنی می تواند بسیار بزرگ باشد، اغلب توسط شرکت های بزرگتر با مقدار قابل توجهی فضای در دسترس استفاده می شود.

دستگاه شرینک لیبل علاوه بر این که برای استفاده در مشاغل مختلف ساخته شده است، آنها قابلیت آن را دارند تا در کارهای شخصی نیز استفاده شوند. برخی از این دستگاه ها برای قرار دادن برچسب آدرس روی پاکت ها و بسته ها طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای برچسب زدن دیسک های فشرده (سی دی)، دیسک دیجیتال ویدیویی (دی وی دی) و فیلم ها ساخته شده اند.

همچنین لیبل گذاری وجود دارد که برای ایجاد نشان و برچسب برای سیستم های بایگانی طراحی شده اند. به طور کلی، هزینه دستگاه های  شخصی لیبل زنی کمتر از دستگاهی است که برای استفاده تجاری طراحی شده اند.

شرینک لیبل اتوماتیک

شرینک لیبل اتوماتیک

 

تفاوت دستگاه شرینک لیبل با دستگاه شرینک بسته بندی چیست؟

حالا که با “ دستگاه شرینک لیبل اتوماتیک چیست” آشنا شدید و دانستید که این دستگاه چه خصوصیاتی دارد، بهتر است با تفاوت های آنها آشنا شوید.

دستگاه شرینک لیبل برای لیبل زنی محصولات مختلف صنعتی، مواد غذایی، دارویی و غیره ساخته شده است. آنها توانایی و سرعت عمل بسیار خوبی در لیبل زنی محصولات در بخش های تولیدی دارند. ما در این مقاله به تفاوت های دستگاه لیبل زنی با دستگاه شرینک بسته بندی و ویژگی های آن می پردازیم و شما را با بهترین ارائه دهنده دستگاه های شرینک لیبل در کشور آشنا می کنیم.

دستگاه شرینک به معنای پوشاندن انواع مختلف مواد و انواع محصولات صنعتی با یک لایه فیلم پلاستیکی است. این فیلم ها می توانند شفاف یا مات باشند. آنها پوششی در اطراف محصولات شما ایجاد می کنند که با استفاده از گرما به محصولات شما می چسبد و از آن محافظت می کند. حرارت در اطراف محصول با استفاده از منبع گرما، که معمولاً شامل تفنگ حرارتی یا تونل حرارتی است روی فیلم مد نظر اعمال می شود. اگر محصول در ابتدا خوب بسته بندی شده باشد، استفاده از فیلم های جمع کننده باعث می شود تا یک لایه محکم به دست آید.

دستگاه شرینک لیبل نیز از فناوری دستگاه شرینک بسته بندی استفاده می کند اما با کمی تفاوت. مهمترین تفاوت آنها این است که به جای فیلم های بسته بندی، مواد مخصوص لیبل که از قبل چاپ شده در درون دستگاه قرار می گیرد و با اعمال حرارت و با چرخش دستگاه لیبل به دور محصول پیچیده می شود. این کار به کمک یک نقاله و به صورت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک انجام می شود.

توجه داشته باشید که بازار تولید دستگاه شرینک لیبل بسیار پویا است و دستگاه های لیبل زنی و بسته بندی به طور مداوم در حال توسعه هستند. این پیشرفت ها مطمئناً روی صنایع کاربردی تأثیر می گذارد. مهمترین روندی که ما شاهد آن هستیم، افزایش استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک لیبل زنی در سراسر دنیا است.

شما باید قبل از خرید این نوع تجهیزات با خصوصیاتی مانند، ظرفیت برچسب زنی، میزان مصرف انرژی، قیمت دستگاه و میزان کیفیت آن آشنا باشید. اگر در این زمینه اطلاعات لازم و یا تخصص لازم را ندارید می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با نادی پک تماس بگیرید.

شرینک لیبل زن

شرینک لیبل زن

 

برترین شرکت تولید کننده دستگاه شرینک لیبل در کشور

سری جدید دستگاه شرینک لیبل مجموعه نادی پک از جدیدترین فناوری روز دنیا با قابلیت جمع کننده با صفحه لمسی کنترل بزرگ استفاده می کند. با عملیات انسانی بسیار کم شما می توانید فریم اصلی را به طور خودکار به راحتی بالا و پایین تنظیم کنید. مطمئن باشید دستگاه شرینک این مجموعه دقیق طراحی شده است، حتی اگر از این دستگاه با سرعت بالا برای مدت طولانی استفاده کنید، عملکرد دستگاه هنوز بسیار پایدار و روان خواهد بود و این موضوع نشان از کیفیت فوق العاده خود محصولات نادی پک دارد.

ما در مجموعه نادی پک، مدل های زیادی از دستگاه شرینک لیبل را با انواع مختلف سرعت از ۱۵۰ دقیقه در دقیقه گرفته تا ۳۰۰ دقیقه در اختیار داریم و برای طیف گسترده ای از صنایع با کمترین قیمت ارائه می دهیم. دستگاه های ما این قابلیت را دارند تا با توجه به شکل بسته نوع لیبل زنی را تغییر دهند. ما همیشه می توانیم همه نیازهای شما را بدون توجه به نوع محصولاتی که می خواهید لیبل زنی کنید برآورده کنیم. دستگاه های لیبل زنی نادی پک برای داروسازی، صنایع غذایی، مواد غذایی بهداشتی، دارویی، آب میوه، شیر و انواع دیگر نوشیدنی ها و سایر محصولات  مناسب است.

نادی پک به عنوان شرکتی که منحصراً بر روی صنعت بسته بندی و دستگاه شرینک لیبل متمرکز است، پیوسته راه حل هایی را برای پیشرفت در تولید تجهیزات شرینک خود با تمرکز بر عملکرد، قابلیت اطمینان و سازگاری اپراتور ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند یک دستگاه کاملا به روز و قابل اعتماد را از این مجموعه خریداری کنند.

مجموعه نادی پک اخیراً، در حال توسعه فناوری جدیدی است که به تولید کنندگان اجازه می دهد تا در سریعترین  زمان انواع محصولات خود را فقط با استفاده از یک دستگاه برچسب گذاری یا به اصطلاح لیبل زنی کنند. مطمئن باشید این پیشرفت در فناوری لیبل زنی ارتباط صنعت با تبلیغات را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

علاوه بر این، ما دستگاه هایی سازگار با ارگونومی ایجاد کرده ایم که اپراتورها را قادر می سازد بدون انجام فعالیت سنگین تمامی محصولات خود را در زمان کوتاه برچسب گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *