اخبار

نمایشگاه ایران آگروفود | نادی پک را در آگروفود دنبال کنید

نمایشگاه ایران آگروفود

نمایشگاه ایران آگروفود | سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۲

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود

  • تاریخ شمسی: ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲
  • تاریخ میلادی Jun 16-19 , 2023
  • ۴ روز نمایشگاه
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۳ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

ایران از جمله کشورهایی است که در صنایع غذایی و کشاورزی دارای جایگاه مهمی در منطقه و جهان است. نمایشگاه آگروفود ایران، به‌عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی و کشاورزی در کشور، هر سال در شهر تهران برگزار می‌گردد. این رویداد فرصتی است برای برقراری ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان دستگاه بسته بندی، صنایع غذایی در داخل و حتی خارج از کشور. نمایشگاه آگروفود ایران در سال ۱۳۹۱ برای اولین بار برگزار شد و هدف آن ارائه بهترین تولیدات کشاورزی و غذایی ایران به بازار جهانی بود. اکنون این رویداد در طول سال‌ها به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با کشاورزی و صنایع غذایی در کشور تبدیل شده است. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلفی که در صنایع غذایی، تجهیزات کشاورزی و خدمات مرتبط با این صنایع فعالیت می‌کنند، حضور دارند. این شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت برای نمایش، بازاریابی، و ارتباط با سایر شرکت‌ها و تولیدکنندگان استفاده کنند. از سوی دیگر، بازدیدکنندگان نیز می‌توانند در این نمایشگاه با تولیدات کشورمان در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی آشنا شوند و آخرین دستاوردهای این صنایع را مشاهده کنند.

اهمیت نمایشگاه آگروفود

  • ایجاد پل ارتباطی بین صنایع کشاورزی و غذایی:

نمایشگاه اگروفود در نقش یک پل ارتباطی بین صنایع کشاورزی و صنایع غذایی مختلف ظاهر می­شود. شرکت‌کنندگان در این رویداد، علاوه بر اینکه می­توانند محصولات خود را به نمایش بگذارند، با دیگر شرکت‌های مرتبط با این صنایع نیز آشنا می­شوند. این اتفاق موجب می­شود که شرکت­های مختلف، در زمینه‌های مختلف مانند تولید، فروش، بازاریابی و… با همکاران خود در این صنایع آشنا شده وبا آن­ها همکاری نمایند.

  • ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی:

نمایشگاه اگروفود آخرین دستاوردهای صنعتی در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی را که توسط شرکت‌کنندگان در نمایشگاه معرفی می­شود، برای عرضه به بازارها و مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی در معرض دید عموم قرار می­دهد. این دستاوردها ممکن است شامل تکنولوژی‌های جدید، محصولات باکیفیت و با ارزش غذایی بالا و فرآورده‌هایی با قابلیت نگهداری بالا و تحویل آسان­تر به بازار هدف باشند

مجموعه نادی پک در نمایشگاه آگروفود

مجموعه نادی پک، زیرمجموعه شرکت دانش بنیان تحول کالای نوین، یکی از بزرگترین شرکت­هایی است که امسال نیز مانند سال­های پیش در این نمایشگاه حضور می­یابد. ما در مجموعه نادی پک با تولید و ارائه بهترین و بزرگترین دستگاه­های بسته­بندی مواد غذایی منتظر حضور گرم بازدیدکنندگان عزیز هستیم. تولید انواع دستگاه‌های بسته­بندی مانند  دستگاه شرینگ پک، دستگاه سیل وکیوم و اسکین پک در مجموعه نادی پک منطبق با به­روزترین استانداردهای روز دنیا و صنعت کشاورزی و غذایی انجام می­شود.

بسته­بندی یکی از مهمترین مراحل تولید و عرضه تمام محصولات و مخصوصا محصولات خوراکی و غذایی است. بسته­بندی مناسب علاوه بر اینکه در زیبایی ظاهری محصولات نقش بسیار زیادی دارد، در تامین بهداشت مواد غذایی نیز امری ضروری است. استفاده از دستگاه­های مناسب برای بسته­بندی می­تواند نقش موثری در سرعت و کیفیت بسته­بندی داشته باشد.

انواع دستگاه­های بسته­بندی در ابعاد کوچک و بزرگ و در انواع دستی، اتومات و نیمه­اتومات در این مجموعه انجام می­گیرد و شما می­توانید امسال با حضور در نمایشگاه آگروفود و بازدید از غرفه تحول کالای نوین، با جزئیات و عملکرد این دستگاه­ها بیشتر آشنا شوید. منتظر حضور گرم شما عزیزان در نمایشگاه ایران آگروفود از 26 تا 29 خرداد ، محل نمایشگاه بین­المللی تهران هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *