اخبار

۶ مزیت مهم دستگاه شرینک لیبل اتوماتیک

دستگاه شرینک لیبل اتوماتیک

استفاده از دستگاه شرینک لیبل می تواند بهره وری تولید را ۵۰ درصد بیشتر از گذشته کند. مدل های جدید دستگاه لیبل زن، حتی بیشتر کاهش هزینه می دهند و سرعت عمل کار شما را بیشتر می کنند. آنها می توانند لیبل های خاص طراحی شده شما را به راحتی و با حداکثر سرعت روی محصولات بچسبانند بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک.

دستگاه شرینک لیبل اتوماتیک چیست؟

دستگاه شرینگ لیبل یا به اصطلاح شرینک کردن، به یک سیستم  پوشش دهی نازک و خاص گفته می شود که معمولا با ماده پی وی سی ضد گرد و غبار و ضد رطوبت و به کمک حرارت کنترل شده یک لایه نازک روی محصولات ایجاد می کند، این عمل در واقع شرینک کردن نام دارد و دستگاه لیبل زنی که از این تکنولوژی استفاده می کند را نیز دستگاه لیبل شیرینگ نام گذاری می کنند.

قطعا تاکنون انواع مختلفی از لیبل ها را روی اشیاء موجود در بازار مانند ظروف پلاستیکی، شیشه و … مشاهده کرده اید، در واقع لیبل ها همان برچسب ها و تبلیغات روی محصولات هستند که با نوشته های کاربردی و رنگ و لعاب خاص روی محصولات چسبانده می شوند. این نوع پوشش ها حکم معرفی محصول و یا تبلیغ محصول را دارند و معمولا ضد رطوبت و ضد گرد و غبار هستند و به کمک تکنولوژی شرینک روی محصولات چسبانده می شوند.

تحقیقات ثابت کرده است که استفاده از دستگاه شرینک لیبل می تواند بهره وری تولید را ۵۰ درصد بیشتر از گذشته کند. مدل های جدید دستگاه لیبل زن، حتی بیشتر کاهش هزینه می دهند و سرعت عمل کار شما را بیشتر می کنند. آنها می توانند لیبل های خاص طراحی شده شما را به راحتی و با حداکثر سرعت روی محصولات بچسبانند بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک.

شرینک لیبل اتوماتیک

شرینک لیبل اتوماتیک

 

با استفاده از این ماشین آلات پیشرفته، میزان مصرف مواد برای لیبل زدن و بسته بندی کاهش می یابد و، به وضوح می توانید صرفه جویی بالقوه ای را ببینید. البته توجه داشته باشید که تنوع دستگاه های لیبل زن روز به روز در حال گسترش است و شما باید متناسب با نیاز کاری خود و همچنین بودجه در نظر گرفته خود آنها را انتخاب و خریداری کنید.

اگر به دنبال یک تولید کننده موفق و معتبر دستگاه شرینک لیبل در کشور هستید، ما مجموعه تولیدی نادی پک را به شما معرفی می کنیم. این مجموعه با توانایی بالایی که در تولید دستگاه لیبل زن دارد، توانسته مدل های به روز این دستگاه را با فناوری و تکنولوژی پیشرفته طراحی و تولید کند.

مدل های ارائه شده شرکت نادی پک، فوق العاده با کیفیت، کارآمد و مفید هستند و با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می شوند. شما می توانید با گارانتی معتبر مدل های زیر را از مجموعه نادی پک سفارش دهید:

  • دستگاه شرینک لیبل اتومات SL
  • دستگاه تونل سشواری TS100
  • دستگاه تونل بخار STS84

 

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن

 

مهمترین مزایایی که باید از دستگاه شرینک لیبل انتظار داشت؟

مجموعه نادی پک به عنوان یک تامین کننده حرفه ای و پیشرو انواع دستگاه شرینک لیبل در کشور، می داند که استفاده از دستگاه لیبل زن از زیبایی شناسی تا اهداف عملی فواید بسیاری دارد و این واقعیت که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد را مد نظر قرار داده و از این امر پشتیبانی می کند. ما برخی از مزایا را در زیر ذکر کرده ایم تا شناخت لازم از دستگاه لیبل زن برای شما حاصل شود.

برچسب ها و یا همان لیبل، یک فیلم پلاستیکی سبک و سازگار با محیط زیست است که برای معرفی محصول و یا تبلیغ محصول استفاده می شود، به موجب آن ورق ساخته شده از پلاستیک یا “پلی الفین” توسط دست دستگاه شرینک لیبل کاملاً به دور یک ماده پیچیده می شود. با استفاده از گرمای وارد شده از دستگاه، پلاستیک اطراف ماده محصور شده “جمع می شود”  آن را محکم و مرتب می پیچد.

دستگاه برچسب زن

دستگاه برچسب زن

 

چند مزیت برتر استفاده از دستگاه شرینک لیبل شامل:

۱. دوام بیشتر، امن و پایدار:

این نوع برچسب ها بسیار با دوام هستند، پس از حرارت دیدن در دستگاه لیبل زن ایمن و پایدار خواهند بود و در شرایط مختلف عالی باقی می ماند. این نوع دستگاه لیبل زن قادر است برای محصولات مختلف و در ابعاد  متفاوت لیبل تولید کند.

۲. متناسب با هر نوع خط تولید:

دستگاه شرینک لیبل در اشکال و اندازه های مختلف و متناسب با هر نوع خط تولید وجود دارد. شرکت نادی پک دارای ماشین آلات بسیار پیشرفته لیبل زن برای تولیدی های کوچک و بزرگ است. خواه به دنبال یک راه حل کاملاً نیمه اتوماتیک باشید یا به دنبال دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک، می توانید با مراجعه به این شرکت متناسب با خط تولید خود  بهترین نوع دستگاه لیبل زن را با قیمت ارزان تهیه کنید.

۳. راندمان بالا، هزینه کم:

مهمترین مزیت دستگاه شرینک لیبل، بالا بردن راندمان و کاهش هزینه ها است. ماشین آلات برچسب گذاری اتوماتیک یک محصول مدرن ادغام الکترومکانیکی هستند که اساساً وضعیت کارایی پایین لیبل زدن دستی و کیفیت پایین برچسب گذاری را تغییر داده اند. استفاده از ماشین آلات لیبل زنی نه تنها خروجی تولید را با رشد روبرو می کنند، بلکه هزینه لیبل زدن را تا حد زیادی کاهش می دهند و نشاط تولید تولید کننده را افزایش می دهند.

۴. عملکرد بالا و مقرون به صرفه:

دستگاه شرینک لیبل اتوماتیک نه تنها می تواند نیازهای کاری را برآورده کند، بلکه علاوه بر ویژگی های مشخص شده از سرعت بالا برچسب زدن و دقت بالا، دارای عمر طولانی نیز است. عمر مفید یک دستگاه لیبل زن به طور کلی حدود ۸-۱۰ سال است. با در نظر گرفتن قیمت دستگاه اصلی لیبل زن، قیمت بازار دستگاه لیبل زن کاملاً اتوماتیک تولید شده در شرکت نادی پک، کاملا ارزان و مقرون به صرفه است.

۵. به طور گسترده استفاده می شود و همه کاره است:

دستگاه شرینک لیبل اتوماتیک، شرایط لیبل زدن صنایع مختلف مانند صنایع نوشیدنی، مواد شیمیایی روزانه، مواد غذایی، مواد شیمیایی، دارویی، الکترونیک، سخت افزار، لوازم آرایشی، بشقاب و سایر صنایع را برآورده می کند. انواع و عملکردهای لیبل زنی نیز متنوع است. لیبل ضد آب و ضد گرد و غبار، لیبل ضد جعل،  لیبل بارکد و غیره

۶. راحت و قابل اعتماد، مدیریت آسان:

برتری و عملکرد قابل اعتماد و قابل ستایش دستگاه شرینک لیبل، باعث شده تا مراکز تولید و فروش رو به استفاده از این دستگاه با کیفیت بیاورند. دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک، دارای مزایای خوبی در زمینه تمیز کردن، راه اندازی، مدیریت خوب و … هستند. توجه داشته باشید که عملکرد این نوع تجهیزات ساده است. برای بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط، یک یا دو دستگاه لیبل زنی اتوماتیک می تواند نیازهای خروجی آنها را برآورده کند. در مقایسه با مدیریت اصلی چندین کارگر، ماشین های برچسب زنی بدون شک از قابلیت مدیریت و راحتی بسیار خوبی برخوردار هستند.

شرینک لیبل

شرینک لیبل

 

دستگاه لیبل زن چرا در سالهای اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است؟

لیبل زدن روی انواع محصولات به سرعت به یک راه حل محبوب برای بازاریابی محصولات تبدیل شده است. برچسب های روی محصولات با رنگ های روشن و ظاهر براق خود، با ایستادن در قفسه ها و ایجاد نوعی آگاهی از نام تجاری برای محصول، باعث جلب توجه مصرف کننده می شوند.

یکی از ویژگی های عالی دستگاه شرینک لیبل این است که می توان تمام سطح محصول را با گرافیک و اطلاعات چشم نواز محصول شما پوشاند. از آنجا که برچسب ها سفارشی هستند، شما می توانید طرحی متناسب با مارک خود ایجاد کنید و به مشتریان خود داستانی درباره شرکت خود بگویید. با استفاده از دستگاه های شرینک لیبل، محصول شما در قفسه برجسته تر می شود.

در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه های شرینک لیبل در بازار وجود دارد: تمام بدنه، تمام بدنه با فناوری تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی. مدل های تمام اتوماتیک دستگاه شرینک لیبل در مقایسه با دیگر مدل ها، محبوب تر و نیز با کیفیت تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *