مقاله

بررسی ویژگی ها وکاربردهای دستگاه تولید بالشتک هوا

بالشتک هوا

برای اینکه محصولات با خیال راحت به دست شما برسد، باید کالا را به صورت ایمن و مطمئن بسته بندی و ارسال کرد.  بالشتک های هوا انتخاب اول هستند. آنها از 99٪ هوا و فقط 1٪ فویل تشکیل شده اند. این از محیط زیست محافظت می کند و محموله را می توان به طور ایمن در کارتن با “کیسه هوا” در برابر ضربه ثابت کرد. بالشتک های هوا را می توان به صورت مستقیم به عنوان یک بالش، به عنوان پرکننده بالشتک بادی بلندتر (برای حفره های بزرگتر) یا به عنوان روکش بالشتک هوا (به عنوان یک لایه میانی یا برای بسته بندی) استفاده کرد. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با دستگاه بالشتک هوا، ویژگی و کاربرد آن آشنا شوید.

دستگاه تولید بالشتک هوا چیست ؟

دستگاه تولید بالشتک هوا از سری دستگاه های جدید صنعت بسته بندی است که وظیفه آن پر کردن رول های بالشتک هوا و دوخت کردن درب آن است که یکی از بهترین راه حل ها برای بسته بندی محافظ است. اصل کار آن، تشکیل یک بالش با پر کردن لایه بالشتک هوا با هوا است و در نتیجه یک اثر بالشتکی با کارایی بالا ایجاد می کند.

دستگاه بالشتک هوا برای فیلم های بالشتک هوا در اندازه های مختلف مناسب است و سفارشی سازی بسته بندی را می پذیرد. می توان از آن در صورت نیاز استفاده کرد، در مصرف مواد مصرفی صرفه جویی کرد و اکثر نیازهای حمل و نقل را انجام داد.

دستگاه بالشتک هوا می تواند 100٪ بالشتک های هوای بازیافتی ساخته شده از 100٪ مواد بازیافتی را تولید کند. این نوع بسته بندی بالشتک بادی با ظاهر رنگی شفاف برای شرکت هایی که به عملکرد بسته بندی محافظ با کیفیت، اهمیت می دهند، بسیار مناسب است که نه تنها تاثیر و تاثیرگذاری برند شرکت را بهبود می بخشد بلکه محصول ایمنی و پایداری را نیز تضمین می کند.

ویژگی های دستگاه بالشتک هوا

  • محافظت از محموله در حین حمل و نقل
  • طراحی جمع و جور دستگاه، آن را برای عملیات بسته بندی غیر متمرکز ایده آل می کند.
  • سرعت سریع، متوسط ​​12 متر در دقیقه، کارایی بسته بندی شما را بهبود می بخشد.
  • در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد و در صورت عدم استفاده، بدون فضای خالی می توان آن را به صورت رول روی قفسه چید.
  • ظاهر رنگ شفاف، بسته بندی شرکت را افزایش می دهد.
  • از بالشتک هوا در سیستم استفاده برای صرفه جویی در فضای بیشتر ذخیره سازی استفاده کنید.
  • سهولت استفاده برای بهره وری بالا بسته بندی و نگهداری کم.
  • به راحتی برای کنترل حجم، سرعت، دما و طول هوا قابل تنظیم است.
  • دستگاه فیلم حباب هوا، که می تواند هوا در اندازه های مختلف را برای رفع نیازهای مختلف شما باد کند.
  • به طور خاص در تجارت الکترونیک، شرکت های لجستیک و کارخانه ها از آنها استفاده می کنند، جایی که کالاها باید از آنها محافظت کنند.
  • موجودی کافی، تحویل سریع نمونه ها در 3-5 روز

 

بالشتک هوا برای چه مواردی استفاده می شود؟

بیشترین کاربرد این دستگاه برای فروشگاه های آنلاین است که هر روز هزاران بسته را باید بسته بندی و ارسال کنند.

بالشتک های هوا از بسته بندی داخلی بسیار قوی برای طیف وسیعی از اقلام محافظت می کنند. از سرامیک گرفته تا لوازم الکترونیکی، مجموعه ای از اشیاء شکننده زمانی که توسط محصولات بالشتک هوا احاطه شوند، به طور ایمن محافظت می شوند.

بالشتک‌ها یا لحاف‌های مجزا برای پر کردن فضاهای خالی یا پیچیده شدن در اطراف محصولات خاص، انعطاف‌پذیری بیشتری را به ارمغان می‌آورند. این روش‌های پر کردن فضای خالی، بلوک و مهاربندی، درهم‌آمیزی و بسته‌بندی برای اطمینان از عبور ایمن مجموعه‌ای از اجسام شکننده عالی هستند. بالش های هوا از حرکت یا برخورد اقلام داخل جعبه با کناره های ظرف یا هر گونه ضربه خارجی جلوگیری می کنند. سطح بسته بندی پر از هوا در حالی که بسیار نازک و سبک وزن است در برابر پارگی مقاوم است تا هزینه حمل و نقل را به حداقل برساند. مواد خام نیز به دلیل ساخت حداقلی که 99٪ از بالشتک هوا و 1٪ پلاستیک است حفظ می شود.

 

چاپ پذیری خوب در دستگاه تولید بالشتک هوا و تبلیغ برند و ثبت لوگو

چاپ پذیری خوب در دستگاه تولید بالشتک هوا و تبلیغ برند و ثبت لوگو

مزایای استفاده از دستگاه بالشتک هوا

1- کاهش هزینه حمل و نقل و انبارداری: بالشتک های هوا به دلیل اینکه قبل از استفاده به شکل رول نگهداری میشوند، فضای کمی را اشغال می‌کنند.

 

2- قابلیت چاپ: از کاربردهای جالب این مدل بالشتک‌ها می‌توان به درج لوگو و همچنین مشخصات بر روی رول اشاره کرد و بسته بندی خلاقانه ای ایجاد کرد. این کار علاوه بر زیبا تر کردن بسته بندی موجب تبلیغ برند و شرکت شما هنگام فروش میشود.

 

3- قابلیت بازیافت : رول بالشتک هوا با ترکیبات خاص، قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست است.

 

4- قیمت مناسب و مقرون به صرفه: رول بالشتک هوا بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با سایر گزینه های بسته بندی است و تنها هزینه آن خرید دستگاه است که برای کارخانه و شرکت های بزرگ کاملا مقرون به صرفه است.

 

5- افزایش راندمان: رول های دستگاه بالشتک به دلیل داشتن پرفراژ به راحتی قطع میشوند و نیازی به کاتر نیست و همچنین به دلیل از تولید به مصرف بودن این بالشتک ها فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد که موجب افزایش تولید و سرعت انجام کار می‌شود.

 

6- استفاده ساده و آسان از دستگاه: مزیت بسیار مهم این دستگاه بسیار راحت کار کردن با آن است که نیاز به هیچ آموزشی ندارد و حتی افراد مبتدی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

بالش های هوا را چگونه نگهداری می کنید؟

یکی از بزرگترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در دستگاه پرکننده بالشتک هوا، حجم بسته‌بندی پرکننده فضای خالی است که می‌توان از یک حجم پلاستیکی بسیار فشرده و مسطح تولید کرد. بالشتک های قبل از باد شدن بسیار نازک و سبک هستند و در مقایسه با بسته بندی حباب دار یا تراشه پلی استایرن، فضای ذخیره سازی قابل توجهی را ذخیره می کنند. بنابراین، آنها را می توان در یک جعبه مقوایی یا سطل ذخیره سازی در هر کجا که مناسب است برای بهینه سازی فضایی که برای نگهداری محصولات و رشد کسب و کار خود دارید، ذخیره کرد.

نتیجه گیری

ما در شرکت نادی پک، با چندین سال تجربه در زمینه ملزومات مرتبط با بسته بندی، انواع دستگاه ه های مربوط به بسته بندی اقلام مختلف را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید جدیدترین و به روز ترین دستگاه تولید بالشتک هوا و ملزومات مرتبط به آن را از ما خریداری کنید، همچنین ما در ارائه خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. با ما در ارتباط باشید تا بسته بندي شکیل و به روزی ارائه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *