دستهبندی نشده

درآمد بسته بندی چقدر است؟ میزان درآمد بسته بندی خشکبار در منزل

این روزها هر فردی به دنبال کسب درآمد از مشاغل خانگی است. جالب است بدانید درآمد بسته بندی در منزل بیشتر از سایر کارهای خانگی است. البته اگر فرایند بسته بندی در منزل به شیوه‌ای تخصصی و با استفاده از دستگاه بسته بندی پیشرفته‌تر صورت گیرد حتی درآمد حاصل از آن بیشتر از مشاغل غیر هانگی و صنعتی خواهد بود!

در این مقاله قصد دارید در مورد میزان درآمد مشاغل بسته بندی در ایران به توضیحات کاملی بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید کسب و کار خانگی و اما پرسود خود را راه‌اندازی کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

درآمد بسته بندی سود خالص آن چقدر است؟

متاسفانه بسیاری از افراد به هنگام شنیدن درآمد بسته بندی دیدگاه می‌کنند سود خالص از این شغل همان درآمد ذکر شده است. در حالی که باید بعد از کسر برخی هزینه‌های جانبی از این مبلغ سود خالص برآورده شود.

برای اینکه بتوانید به ریز هزینه‌های مشاغل بسته بندی پی ببرید لازم است تا با بازار این صنعت آشنایی کافی داشته باشید. البته شناخت بازار صنعت بسته بندی کار بسیار دشواری است. اما برای شروع می‌توانید از مشاغل خانگی این صنعت استفاده کنید تا بتوانید در گذر زمان از رویکرد بازار اطلاعات کاملی جمع‌آوری کنید.

قبل از شروع کار تنها به درآمد بسته بندی اکتفا نکنید!

یکی از مواردی که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند، بررسی همه جوانب مربوط به شغل و درآمد بسته بندی است. از جمله نکاتی که قبل از شروع به کار در حیطه بسته بندی خانگی باید به آن‌ها توجه کنید عبارت‌اند از:

  • زمان
  • هزینه‌های حمل و نقل
  • قیمت دستگاه بسته بندی

برای شروع شغل بسته بندی به چقدر سرمایه نیاز خواهیم داشت؟

سوالی که ممکن است ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کرده باشد این است که با چقدر سرمایه اولیه می‌توان کسب‌و‌کار بسته بندی راه انداخت؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر چقدر سرمایه اولیه شما بیشتر باشد به همان اندازه با قدرت بیشتری شروع خواهید کرد.

اما این جمله به این معنا نیست که شما با سرمایه اولیه کم نمی‌توانید در این حیطه پیشرفت و کسب درآمد داشته باشید. شما با داشتن حداقل سرمایه 20 میلیون تومان و خرید یک دستگاه باکیفیت کوچک می‌توانید در منزل خود کسب و کار بسته بندی راه‌اندازی کنید. در ادامه در مورد درآمد بسته بندی هم توضیحات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

درآمد بسته بندی  و عوامل موثر بر آن

مسئله اصلی زمانی مطرح می‌شود که سخن از میزان درآمد بسته بندی به میان می‌آید. برای شفاف سازی این مسئله شما فرض کنید قیمت هر بسته بندی 1000 تومان است. با انجام روزانه حدود 300 بسته بندی می‌توانید روزانه حدود 300 هزار تومان درآمد کسب کنید. البته شما هم شاید با شنیدن 300 عدد بسته بندی دیدگاه کنید که بسته بندی این تعداد محصول واقعا کار زمان بری است.

در صورتی که اگر دستگاه بسته بندی باکیفیت و پیشرفته‌ای را خریداری کنید می‌توانید حتی 2 برابر این تعداد را با ساعت کاری روزانه 3 الی 4 ساعت انجام دهید! همان طور که دانستید یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در بازدهی و درآمد بسته بندی دارد دستگاه بسته بندی است. در فرایند خرید دستگاه بسته بندی حتما به برند، کیفیت ساخت و امکانات آن توجه کنید. شرکت نادی پک با تجربه 3 دهه فعالیت در حوزه تولید تجهیزات بسته بندی می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید دستگاه بسته بندی باشد.

بسته بندی خشکبار گل سرسبد مشاغل بسته بندی خانگی!

اگر شما هم بودجه کمی دارید، برای آغاز فعالیت خود در عرصه بسته بندی بهتر است در منزل خود فرایند بسته بندی را انجام دهید. یکی از پرسودترین و پردرآمدترین روش‌های بسته بندی خانگی، بسته بندی خشکبار و حبوبات است. در حال حاضر بسته بندی محصولات خشکبار در منازل بسیار به‌صرفه‌تر و کم‌هزینه‌تر در بسته بندی آن‌ها در کارگاه‌ها است. به همین ترتیب شما می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و مانند صدها نفر از طریق بسته بندی این محصولات درآمدی 2 الی 3 برابر وزارت قانون کار را کسب کنید.

چرا بسته بندی حبوبات را انتخاب کنیم؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بسته بندی محصولات خشکبار در منزل را به شما پیشنهاد می‌کنیم ریسک و خطر بسیار کم این شغل در برابر درآمد بالای آن است. شما تنها با بسته بندی روزانه 100 عدد محصول خشکبار می‌توانید ماهانه حدود 6 الی 7 میلیون تومان درآمد کسب کنید! البته با صرف زمان بیشتر یعنی روزانه حدود 5 الی 6 ساعت می‌توانید به درآمدهای بالای 10 میلیون تومان هم برسید.

برای شروع این کار حتی شما به فضای بسیار کم یعنی حدود 12 متر نیاز دارید. از طرفی برای اینکه سرعت و عملکرد شما بهبود یابد بهتر است از دستگاه بسته بندی خشکبار پیشرفته با ابعاد کوچک استفاده کنید. در کل درآمد بسته بندی خشکبار دقیقا به نوع تجهیزات و عملکرد فرد بستگی دارد، اما می‌توان گفت در کمترین حالت ماهانه بین 6 الی 7 میلیون تومان است.

راهکارهای افزایش درآمد بسته بندی خشکبار

در ادامه برخی موارد را به شما معرفی می‌کنیم تا با رعایت آن‌ها بتوانید به راحتی درآمد بسته بندی خشکبار در منزل خود را افزایش دهید:

  • استفاده از ایلون یا سلفون درجه یک
  • ایجاد خلاقیت در بازاریابی
  • انجام بازاریابی برای مشتریان دائمی خود و ارائه تخفیف به آن‌ها
  • استفاده از دستگاه بسته بندی پیشرفته و باکیفیت

سخن پایانی

آیا شما هم دوست دارید با کمترین بودجه و ریسک به درآمدهای مطلوب و مورد نظر خود برسید؟ بسته بندی محصولات در منزل بهترین راهکار پیش روی شما است. شما با خرید یک دستگاه بسته بندی باکیفیت و متناسب با نوع محصولات و همچنین بهره‌گیری از هوش بازاریابی خود می‌توانید با روزانه بین 5 الی 6 ساعت کار در منزل خودتان به درآمدهای بالای 10 میلیون و حتی 20 میلیون تومان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *