دستهبندی نشده

لیست شرکت‌های بسته‌بندی خشکبار

لیست شرکت‌های بسته‌بندی خشکبار

در بازار داخلی ایران شرکت‌های بسیاری در حال ارائه خدمات بسته بندی خشکبار هستند. برای کسانی که در عرصه تولید و فروش خشکبار فعالیت می‌کنند، آشنایی با لیست شرکت‌های بسته بندی خشکبار یک امر ضروری است. این امر هم از نظر بازاریابی اهمیت زیادی دارد و هم از نظر آشنایی با تکنولوژی‌های موجود در این صنعت.

هر یک از این شرکت‌ها، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن بسته بندی، فرایند پکینگ محصولات خشکبار مانند انواع آجیل را انجام می‌دهند. با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، دستگاه‌های بسته بندی نادی پک بزگترین بخش تجهیزات شرکت‌های بسته بندی خشکبار را در ایران تامین می‌کند. در این مطلب قصد داریم برخی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بسته بندی خشکبار، مانند نرگس بانو، ایده‌آل آفرینان و… را معرفی کنیم و تجهیزات و روش‌های مورد استفاده در این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت نرگس بانو

نرگس بانو یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین کارخانجات بسته بندی انواع محصولات خشکبار در ایران است. این شرکت طیف بسیار متنوعی از محصولات خشکبار را بسته بندی می‌کند. در ادامه برخی از رایج‌ترین محصولاتی که در این شرکت بسته بندی می‌شوند را معرفی می‌کنیم:

  • انواع چای و دمنوش
  • برنج
  • تخم مرغ
  • حبوبات
  • میوه خشک
  • و…

شرکت ایده‌آل آفرینان

یکی دیگر از معتبرترین مراکز بسته بندی خشکبار در ایران، شرکت ایده‌آل آفرینان است. این شرکت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و درخشش در صنعت بسته بندی، امروزه به یکی از پرطرفدارترین کارخانجات بسته بندی انواع محصولات بهداشتی و خشکبار تبدیل شده است.

این شرکت با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات می‌تواند بسته‌بندی‌هایی با بالاترین سطح کیفی و بهداشتی را انجام دهد.

کارخانه سالم‌سازان آذر

یکی از جدیدترین شرکت‌هایی که در زمینه بسته بندی خشکبار فعالیت خود را آغاز کرده است، مجموعه سالم سازان آذر است. این شرکت با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و نیروی کار متخصص و حرفه‌ای، امروزه قادر به ارائه بهترین خدمات در عرصه بسته بندی محصولات خشکبار در سطح کشور است.

مدیر عامل این شرکت رضا رضایی، ادعا کرده است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌های بسته بندی برای محافظت از اقلام حبوبات و خشکبار استفاده می‌کند. شرکت سال‌سازان آذر در سال 1395 تاسیس شده است. این شرکت، در همین مدت زمان بسیار کم توانسته در لیست شرکت‌های بسته بندی خشکبار معتبر و به‌نام ایرانی قرار گیرد. انواع دستگاه بسته بندی خشکبار مورد استفاده در این کارخانه همگی از نوع پیشرفته و صنعتی بوده و سرعت و دقت بالایی در بسته بندی دارند.

شرکت آفرینش تجارت ابر و باد

یکی دیگر از شرکت‌های جناب اقای رضا رضایی که در حوزه بسته بندی از اعتبار بالایی برخوردار است، آفرینش تجارت ابر و باد نام دارد. این شرکت نیز در سال 1398 راه‌اندازی شده است و با نام تجاری ابر و باد شناخته می‌شود. در این مجموعه انواع محصولات خشکبار اعم از اودیه‌جات، عسل، عرقیات گیاهی و طبی، چای و… بسته بندی می‌شوند.

شرکت نیکان صنعت فردین

در لیست شرکت‌های بسته بندی خشکبار معتبر ایران، شرکت نیکان صنعت فردین نیز حضور دارد. این شرکت در حوزه بسته بندی انواع اقلام غذایی خشک و حبوبات فعالیت داشته و از خطوط بسته بندی بسیار بزرگی نیز تشکیل شده است. این شرکت به واسطه تجهیزات بسته بندی پیشرفته نادی پک، توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین بسته بندی‌ها را برای محصولات خشکبار طراحی و پیاده‌سازی کند.

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی خشکبار 2144 ملکان

این شرکت، از سال 1384 در زمینه بسته بندی محصولات خشکبار و حبوبات بیشترین فعالیت را داشته است. از همان ابتدای فعالیت خود توانسته با استفاده از تجهیزات پیشرفته، مناسب‌ترین و کم‌هزینه‌ترین بسته بندی‌ها را طراحی کند. مجموعه تعاونی تولید و بسته بندی خشکبار 2144 ملکان از جمله مشتریان وفادار و دائمی شرکت نادی پک بوده و هموارد تجهیزات بسته بندی خود را از این شرکت تهیه می‌کند.

کارخانه بسته بندی خشکبار مرادی

شرکت بسته بندی خشکبار مرادی، به مدیریت اقای رضا مرادی نیز بیش از یک دهه است که فعالیت ارد. این شرکت در عرصه بسته بندی هر نوع محصول خشکبار و مواد غذایی می‌تواند بهترین بسته بندی‌ها را انجام دهد. یکی از دلایل اصلی باکیفیت بودن خدمات این شرکت، بهره‌گیری از تجهیزات بسته بندی به‌روز و مدرن است. محصولات خشکباری که در این شرکت بسته بندی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • آلو خشک
  • انواع ترشک وکیومی
  • قیسی
  • تخمه آفتابگردان
  • تخمه کدو سفید
  • انجیر
  • آلو پوست کنده
  • و…

کارخانه راشا تجارت بارمان

آخرین مجموعه‌ای که در لیست شرکت‌های بسته بندی خشکبار محبوب ایرانی قرار گرفته است، شرکت راشا تجارت آرمان است. این کارخانه در سال 1396 تاسیس شده است. بر خلاف سایر شرکت‌های معرفی شده، این شرکت سهامداران بسیاری دارد. در این مجموعه انواع محصولات زیر با استفاده از تجهیزات پیشرفته بسته بندی می‌شوند:

  • برنج
  • چای
  • انواع خشکبار
  • حبوبات

سخن پایانی

در این مطلب، چند مورد از بهترین شرکت‌های بسته بندی خشکبار در ایران را معرفی کردیم. هر یک از این شرکت‌ها به نوبه خود خدمات باکیفیت و قابل قبولی را در صنعت بسته بندی ایران ارائه داده و سهم بزرگی در پیشرفت بازار ایران در این عرصه داشته‌اند! اما باید بدانید که یکی از رمز و رازهای موفقیت بسیاری از این شرکت‌ها، استفاده از تجهیزات بسته بندی پیشرفته و مدرن است. خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های معتبر مختلفی در ایران در زمینه تولید و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای بسته‌بندی محصولات مختلف فعالیت داشته‌اند و از این حیت شرکت‌هایی مانند نادی پک توان رقاب در بازارهای خارجی را هم دارند.