اخبار

دستگاه بسته بندی گوشت و پروتئین

دستگاه بسته بندی گوشت و پروتئین

دستگاه بسته بندی گوشت و پروتئین یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی است که در فروشگاه‌ها و کارخانه‌های لبنیات و گوشت و مرغ استفاده می‌شود. دستگاه بسته بندی گوشت نادی پک را می‌توان برای بسته بندی محصولات دیگر مانند تخم مرغ، مواد غذایی، لبنیات و… استفاده کرد. نادی پک عرضه‌کننده بهترین دستگاه‌های بسته بندی در انواع مختلف است که در ادامه به جزئیات و مشخصات آنها، با توجه به اینکه هر کدام برای چه کاربردی مناسب هستند، می‌پردازیم. برای انتخاب بهترین دستگاه بسته بندی پروتئین باید به ابعاد و توان تولیدی آن در هر ساعت توجه کرد. بهترین دستگاه برای فروشگاه‌های داخل شهر، دستگاهی است که ابعاد کوچکی داشته باشد و در عین حال بتواند به سرعت تعداد محصولات زیادی را در هر ساعت بسته بندی کند. در اینجا می‌خواهیم شما را با ۴ مدل از بهترین دستگاه‌های نادی پک آشنا کنیم که تمام نیازهای شما را با کمترین هزینه پوشش می‌دهند.

انواع دستگاه بسته بندی گوشت نادی‌پک

نادی پک ۴ مدل دستگاه بسته بندی گوشت ارائه می‌کند که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد:

· دستگاه شیرینگ پلی اتیلن ۹۰ NPM

· دستگاه سیل وکیوم تمام اتوماتیک NPR1000

· دستگاه سیل وکیوم رومیزی NPR100

·دستگاه سیل وکیوم روتاری نیمه اتوماتیک NPR200

هر کدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند که با انتخاب درست آن‌ها می توانید با کمترین هزینه محصولات پروتئینی خود را بسته بندی کنید.

بهترین دستگاه بسته بندی گوشت کدام است؟

این موضوع بستگی به حجم تولید شما دارد. در ادامه دو تا از بهترین دستگاه‌های نادی‌ پک را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پلی اتیلن ۹۰ NPM

اگر در فروشگاه یا کارخانه محصولات پروتئينی خود نیاز به بسته بندی محصولات در کارتن و با وزن بالا هستید، دستگاه شیرینگ پلی اتیلن ۹۰ NPM بهترین گزینه است. از این دستگاه می‌توانید برای بسته بندی محصولات در صنایع مختلف مثل تولید شیرآلات، مواد غذایی، نوشیدنی، تولید سیم و کابل و … استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه بسته بندی گوشت ۹۰ NPM قابلیت دوخت پدالی این دستگاه است. دستگاه بسته بندی شیرینگ پلی اتیلن ۹۰ NPM می‌تواند در یک دقیقه ۸ محصول را بسته بندی کند.

دستگاه سیل وکیوم روتاری (نیمه اتوماتیک) NPR200

گزینه بعدی برای خرید بهترین دستگاه بسته بندی گوشت و پروتئین دستگاه سیل وکیوم روتاری (نیمه اتوماتیک) NPR200 است.

این دستگاه نیز مجهز به سیستم وکیوم و تزریق گاز (MAP) و همچنین یک قالب چرخشی است. قالب چرخشی دستگاه سیل وکیوم روتاری (نیمه اتومایتک) NPR200 می‌تواند در بالا بردن راندمان کاری شما بسیار مفید باشد چراکه همزمان با شروع بسته بندی محصول توسط دستگاه، طرف دیگر قالب به سمت اپراتور قرار می‌گیرد و شخص می‌تواند در حد فاصل بسته بندی شدن محصول داخل دستگاه، محصول بعدی را داخل سینی قرار دهد و آماده کند. به این صورت در زمانی که دستگاه مشغول بسته بندی محصولات است، اپراتور نیز در حال آماده کردن محصول بعدی است و زمان هدر نمی‌رود.

با این دستگاه می‌توانید ۲ تا ۶ محصول پروتئینی را در هر دقیقه بسته بندی کنید. از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به سیستم کنترلPLC، امکان کنترل زمان دوخت و درجه حرارت، قالب چرخشی و … اشاره کرد.

دستگاه سیل وکیوم تمام اتوماتیک ۱۰۰۰ NPR

اگر به دنبال یک دستگاه بسته بندی گوشت تمام اتومات هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب دستگاه سیل وکیوم تمام اتوماتیک ۱۰۰۰ NPR است. این دستگاه دارای یک قالب خطی و مجهز به قابلیت وکیوم و تزریق گاز (MAP) است که همین امر باعث شده است تا به یکی از بهترین دستگاه‌های بسته بندی محصولات پروتئینی و مواد غذایی تبدیل شود. دستگاه سیل وکیوم تمام اتوماتیک ۱۰۰۰ NPR از طریق ایجاد خلاء، بهترین محیط را برای نگهداری از محصولات شما فراهم می‌کند.

با خرید دستگاه بسته بندی گوشت ۱۰۰۰ NPR می‌توانید در هر دقیقه ۸ تا ۱۲ محصول پروتئینی را بسته بندی کنید.

یکی از خصوصیات مهم این دستگاه داشتن جمع‌کننده ضایعات فیلم در انتهای دستگاه است که باعث می‌شود، بتوانید باقی‌مانده فیلم را جمع‌آوری کنید. این دستگاه به سیستم بازکننده رول نیز مجهز شده است.

دستگاه سیل وکیوم رومیزی ۱۰۰ NPR

دستگاه سیل وکیوم رومیزی NPR100 بهترین انتخاب برای فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی است که می‌خواهند غذاهای خود برای مدت کوتاهی (مثلا برای ارسال غذا به مشتریان) بسته بندی کنند. تفاوت دستگاه ۱۰۰ NPR و دستگاه ۲۰۰ NPR در نوع سینی است. دستگاه ۱۰۰ NPR دارای یک قالب کشویی است که اپراتور می‌تواند آن را باز کند و ظرف غذا را داخل مکان مخصوص آن قرار دهد. پس از بستن کشو، دستگاه شروع به بسته بندی طرف غذا می‌کند و می‌توان مجددا کشور را باز کرد و ظروف غذای بعدی را جایگزین کرد. به این شکل که اپراتور کشوی دستگاه را باز کرده و متناسب با نوع قالب، ظرف را در آن قرار داده، کشو را بسته و دستگاه فرایند بسته‌بندی را انجام می‌دهد.

این مدل طوری طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و توان بسته بندی ۱۰ تا ۱۵ محصول در هر دقیقه را دارد.

دستگاه بسته بندی گوشت ۱۰۰ NPR مناسب بسته بندی محصولات پروتئینی در ظروف مختلف از جنسPP ،PET یا PE است. اگر در فروشگاه و رستوران خود محدودیت فضا دارید و می‌خواهید با سرعت بالا محصولات غذایی و پروتئینی خود را بسته بندی کنید دستگاه سیل وکیوم رومیزی ۱۰۰ NPR بهترین گزینه برای شماست.

خرید دستگاه بسته بندی گوشت و پروتئین

اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی گوشت و محصولات پروتئینی رو دارید، می‌توانید با کارشناسان نادی پک تماس حاصل نمائید تا تمام اطلاعات تخصصی و تجارب مورد نیاز در این زمینه را به صورت رایگان به شما منتقل کنیم.

برای دریافت مشاوره، انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی گوشت و پروتئین می‌توانید با کارشناسان نادی پک در ارتباط باشید. شما تماس نادی پک: ۰۲۱۸۸۷۷۹۳۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *