مقاله

کاربرد استرچ پالت فرودگاهی

استرچ پالت فرودگاهی

سیستم بسته بندی استرچ پالت فرودگاهی، برای بسته بندی چمدان و سایر موارد مرتبط در یک فرودگاه یا هتل استفاده می شود. برای حداکثر کارایی طراحی شده است، دارای دو بست بازوی قابل تنظیم است که می توان آن ها را تغییر داد تا کیف ها، جعبه ها، کیسه های چمدان، چمدان ها و سایر وسایل با اندازه های مختلف بسته شود. بسته بندی چمدان با فیلم کششی ایمنی فرودگاه و محافظت از چمدان را با جلوگیری از آسیب، دزدی، سرقت و قاچاق وسایل شخصی افزایش می دهد. در ادامه مقاله به بررسی کاربرد و مزایای استرچ پالت فرودگاهی می‌پردازیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی چیست؟

ماشین بسته بندی چمدان در طبقه خروجی ترمینال این فرصت را برای مسافران فراهم می کند تا در صورت تمایل، چمدان ها یا جعبه ها را در فیلم کششی برای ایمنی و راحتی بیشتر بپیچند. این بسته بندی ها باعث میشود که چمدان ها در برابر ضربه های محکم و سنگین و یا کشیده شدن بر روی زمین، مقاوم تر باشند. این سرویس به صورت 24 ساعته ارائه می شود. استرچ پالت یک دستگاه مجهز به یک سینی چرخان و یک دستگاه رول کننده است.

استرچ پالت فرودگاهی مخصوص بسته بندی انواع بسته های کوچیک، کیف ، ساک برای برای فرودگاه ، ترمینال های مسافربری ، باربری ها ، شرکت های پست و تحویل بار است.

ویژگی های دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

1- دستگاه های استرچ پالت فرودگاهی اندازه نسبتا کوچک تری نسبت به استرچ پالت های معمولی دارند و همین امر باعث شده است که استفاده آن در مکان هایی مختلف مانند ترمینال، بدون هیچ مشکلی ثابت شوند و مورد استفاده قرار بگیرند.

 

2- همچنین وجود چرخ در زیر پایه های دستگاه استرچ پالت فرودگاهی باعث شده است که حمل و نقل این دستگاه بسیار ساده باشد و در صورت نیاز بتوان به سرعت جای آن را تغییر داد.

 

3- دستگاه ها استرچ پالت دارای دو عدد میله عمودی در سینی چرخان هستند که به لطف این میله ها، وسایل سبک از روی دستگاه در هنگام بسته بندی شدن به اطراف پرتاب نمی شوند.

 

4- این دستگاه صدای بسیار کم دارند، این صدا آن مقدار کم است که میتوان گفت این صدا در مکان های شلوغی مانند فرودگاه حتی به گوش هم نمیرسد.

نحوه‌ی عملکرد دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

محصول را بر روی صفحه گردان دستگاه استرچ پالت فرودگاهی قرارداده و لبه ی فیلم استرچ را به یک قسمت از آن متصل می کنیم . سپس دستگاه را استارت کرده تا سیکل استرچ انجام گیرد . بر روی صفحه گردان دو عدد میله فلزی در داخل یک شیار تعبیه شده تا روند قرار دادن یا برداشتن محصول از روی صفحه گردان به آسانی صورت گیرد.

لازم به ذکر است میله های مذکور برای ثابت نگه داشتن محصول حین استرچ طراحی شده است. در داخل تابلو برق از دو عدد تایمر استفاده شده که یکی برای تنظیم مکث استرچ قسمت پایین پالت و دیگری برای تنظیم مکث استرچ قسمت بالای پالت است.

بسته بندی چمدان با دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

بسته بندی چمدان با دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

مزایا و کاربرد استرچ پالت فرودگاهی

افزایش ایمنی: بسته بندی کششی، چمدان ها را در برابر سرقت، آسیب، دزدی و غیره محافظت می کند.

 

دستکاری: هنگامی که چمدان پیچیده شده دستکاری شود، به وضوح فیلم کششی شکسته و آسیب می بیند. این امر احتمال سرقت و همچنین قرار دادن هرگونه کالای قاچاق، مواد خطرناک، مواد مخدر یا مواد منفجره را در داخل چمدان شخصی کاهش می دهد.

 

کاهش هزینه مواد: فیلم کششی به سطح مورد نظر فیلم کششی دست می یابد و بهینه سازی استفاده از فیلم را تضمین می کند، بنابراین هزینه و مصرف مواد را کاهش می دهد.

 

سازگار با محیط زیست: به سیستم های گرمایشی حجیم و پرقدرت نیاز ندارد و همچنین قابل بازیافت بوده و دوست دار محیط زیست است.

حداقل آموزش اپراتور مورد نیاز: استفاده آسان از دستگاه با رابط کاربر پسند.

 

همه کاره و قابل تنظیم: چرخش های چرخشی قابل تنظیم که می توانند اقلام با اشکال و اندازه های مختلف را ایمن کنند.

 

راحتی کاربر: موقعیت پایین صفحه چرخان برای قرار دادن آسان چمدان های سنگین.

 

تعویض سریع و آسان: رول های فیلم کششی به سرعت و به راحتی تعویض می‌شوند.

 

چرخ‌های غلتشی شکستن: بر روی چرخ‌های سنگین مجهز به ترمز برای جابه‌جایی صاف و آسان ماشین ساخته شده‌اند.

 

مکانیزم ایمن کردن چمدان قابل اطمینان: بست های دو بازویی به طور محکم و ایمن چمدان را در حین بسته بندی کششی می گیرند. این کار از سر خوردن یا افتادن کالاها جلوگیری می کند.

 

برای بهبود کارایی لجستیک، کاهش از دست دادن در فرآیند حمل و نقل، دارای مزایای ضد گرد و غبار، رطوبت، کاهش هزینه بسته بندی است. این انتخاب ایده آل برای ارتقاء بسته بندی محصول است.

مسافرین می توانند با بسته بندی چمدان با یک لایه پلاستیکی مخصوص از وسایل شخصی خود در برابر سرقت، دزدی، آسیب محافظت کنند و در نتیجه از اکثر مشکلات بار در حین حمل و نقل جلوگیری کنند.

مواردی که هنگام انتخاب دستگاه استرچ باید در نظر گرفت

اکنون که ایده های واضح تری در نوع دستگاه های طبقه بندی مورد نیاز خود را دارید ، می توانید برخی از ویژگی هایی که باید برای بسته بندی دستگاه های خود در نظر بگیرید را بررسی کنید:

 

  1. کل عملکرد یک دستگاه بسته بندی به تونل حرارتی آن بستگی دارد که باعث جمع شدن فیلم پلاستیکی می شود. این عملکرد گرمایش در لفاف های کششی مورد استفاده معیوب است، بنابراین قبل از خرید دستگاه آن را بررسی کنید.

 

  1. ماشین باید از حداقل مقدار فیلم ممکن برای تثبیت بار پالت استفاده کند.
  2. لفاف کششی باید یک بسته بندی جامد و مقاوم را تضمین کند.

 

  1. لفاف کشی باید امکان تنظیم کشش فیلم بر روی بار پالت شده را ارائه دهد.

 

  1. هنگام خرید دستگاه، از تعویض آسان رول پلی اتیلن و روانکاری بلبرینگ رانش اطمینان حاصل کند.

 

  1. حتی اگر احتمال خرابی مکرر این ماشین‌ها وجود نداشته باشد، مهم است که شرکتی که لفاف را به شما می‌فروشد، خدمات پس از فروش خوبی ارائه کند و فوراً برای کاهش زمان خرابی اقدام کند.

نتیجه گیری

بسته بندی چمدان تقریباً در هر فرودگاه بین المللی در سراسر جهان به سریع ترین تجارت در حال رشد تبدیل شده است و برای همه کسانی که می خواهند از چمدان خود در برابر حوادث احتمالی محافظت کنند، جذاب است.

شرکت ما تجهیزات لازم برای راه اندازی این تجارت توسط شرکت شما و همچنین کمک های فنی رایگان توسط متخصصان ماهر ما را ارائه می دهد.  ما تامین کننده و تولید کننده طیف متغیری از ماشین آلات بسته بندی چمدان و لوازم جانبی (کیسه های کششی یا حرارتی) هستیم که برای کار در هر محیط فرودگاهی مناسب است.

با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم که بهترین نوع دستگاه مورد استفاده خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *