دستهبندی نشده

معرفی مشاغل بسته بندی در منزل + دستگاه‌های بسته بندی خانگی

معرفی مشاغل بسته بندی در منزل

بسته بندی در منزل امروزه در مقایسه با سایر مشاغل صنعتی درآمد بیشتری دارد. حتی می‌توان با سرمایه بسیار اندکی مشاغل مربوط به بسته بندی در منازل را شروع کرده و بعد از گذشت مدتی مشخص کارگاه بسته بندی راه‌اندازی کرد! جالب است بدانید بسیاری از شرکت‌های بزرگ خدمات بسته بندی ابتدا از شغل بسته بندی در منزل کار خود را شروع کرده‌اند.

خطر ضرر و زیان مالی در مشاغل ایمنی چون بسته بندی در منزل نسبت به سایر مشاغل خانگی بسیار کمتر است. اما به این مورد هم توجه داشته باشید که برای رشد و پیشرفت در این مسیر بایستی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنید. در ادامه این مطلب از نادی پک در مورد مزایا و سرمایه مورد نیاز برای بسته بندی در منزل به توضیحات کاملی می‌پردازیم.

بسته بندی در منزل شغلی پرسود و کم خطر!

بسته بندی در منزل از جمله ساده‌ترین و پردرآمدترین مشاغل خانگی است. به احتمال زیاد این سوال هم برای شما پیش آمده است که برای ایجاد شغل بسته بندی در منزل به چه تجهیزاتی نیاز است؟ بر خلاف تصور شما برای راه‌اندازی چنین کسب و کاری اصلا نیاز به تجهیزات آن‌چنانی نیست.

برای این کار تنها به یک دستگاه بسته بندی متناسب با حوزه کاری و بسته بندی شما نیاز است. به این نکته همیشه توجه داشته باشید که دستگاه بسته بندی که خریداری می‌کنید باید متناسب با نوع محصولات بسته بندی مشتریان شما باشد. حتی اگر منزل شما از نوع خانه‌های حیاط‌دار است به راحتی می‌توانید چندین دستگاه بسته بندی را با قیمت مناسب خریداری کرده و محصولات با حجم بیشتری را بسته بندی کنید.

امکان کار به صورت منعطف

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های بسته بندی در منزل این است که شما می‌توانید به صورت کاملا منعطف و در بازه‌های زمانی دلخواه فرایند بسته بندی محصولات را انجام دهید. رمز و راز موفقیت بسیاری از افراد در این حیطه تنها داشتن ایده و خلاقیت است. شما با داشتن خلاقیت و ایده‌های نوآورانه می‌توانید بسته بندی‌هایی متفاوت، شیک و زیبا را برای محصولات مختلف طراحی کرده و با دستگاهی که در منزل دارید آن‌ها را روی محصولات اجرا کنید.

بر خلاف بسیاری از مشاغل شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز محصولات مشتریان خود و حتی محصولاتی تولیدی خودتان را بسته بندی کنید.

درآمد بسته بندی در منزل چقدر است؟

درآمد دقیق و مشخصی برای بسته بندی در منزل وجود ندارد. در این حوزه صاحبان کسب و کارها بر اساس نوع و کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهند درآمد متفاوتی دارند. اما در کمترین حالت شما می‌توانید از اوایل شروع به کار خود ماهانه حدود 7 الی 8 میلیون تومان درآمد داشته باشید. البته به این نکته هم باید اشاره کرد که حجم و تعداد سفارشات دریافتی تاثیر مستقیمی در درآمد شما در این حوزه دارد.

بر خلاف سایر کسب و کارهای صنعتی و خانگی برای تاسیس این شغل نیاز به هیچ پروانه کسب و مدارک خاص و مورد تایید دولت نیست.

چه نوع محصولاتی را می‌توان در منزل بسته بندی کرد؟

شغل بسته بندی در منزل انواع مختلفی دارد، دسته بندی این شغل بر اساس نوع محصولات انجام می‌شود. در کل محصولاتی که ابعاد و سایز خیلی بزرگی ندارند برای بسته بندی در منزل مناسب هستند. برای مثال می‌توانید انواع سبزیجات، حبوبات و خشکبار و مواد غذایی نیمه آماده را به راحتی با یک دستگاه در منزل بسته بندی کنید. در ادامه هر یک از انواع بسته بندی در منزل را معرفی می‌کنیم.

بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل

یکی از پردرآمدترین انواع مشاغل بسته بندی در منزل، بسته بندی حبوبات است. این نوع محصولات به دلیل داشتن ریخت و پاش بسیار کم و همچنین امکان تهیه آن‌ها با قیمت ارزان‌تر برای بسته بندی در منزل بسیار مناسب هستند. حتی دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات را می‌توان با قیمت کمی تهیه کرد. یعنی برای تهیه این دستگاه نیاز به هزینه‌های چند صد میلیون تومانی نیست.

مزایای بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل

  • تنوع بسیار بالای محصولات
  • خطر کمتر
  • سود زیاد و نیاز به سرمایه کم
  • ساعت کاری منعطف
  • بهترین شغل برای خانم‌ها
  • نیاز به سرمایه اولیه کم (کمتر از 40 میلیون تومان)

محصولات غذایی خشکبار و حبوبات از جمله محصولات پرتقاضا و پرفروش در بازار ایران هستند. از طرفی بسته بندی کنندگان چنین محصولاتی نسبت به تقاضا کم است، به همین دلیل بازار کار بسته بندی حبوبات در منزل بسیار پررونق و پرسود است.

بسته بندی سبزیجات در منزل

سبزیجاتی که به صورت تازه بسته بندی شده و به فروشگاه‌ها عرضه شوند برای صاحبان کسب و کارها سود بسیار زیادی دارند. در واقع بسته بندی در منزل چنین محصولاتی هم برای مشتری و هم برای تولید کننده ذو بسته بندی کننده سود مطلوبی دارد.

برای شروع شغل بسته بندی در منزل مخصوص سبزیجات نیازی به سرمایه کلان و بزرگ نیست. شما با مراجعه به میادین میوه و تره‌بار و خرید سبزیجات تازه و همچنین شستشو و دسته بندی و در نهایت بسته بندی آن‌ها می‌توانید با سرمایه بسیار کمی به سودهای بزرگ برسید.

تنها فرایند بسته بندی سبزیجات در منزل اگر با اصول و دستگاه بسته بندی سبزیجات باکیفیت و پیشرفته انجام شود می‌تواند ماهانه تا سقف 25 میلیون تومان سوددهی داشته باشد. حتی در صورت داشتن سرمایه اولیه کافی می‌توانید برای هر یک از بخش‌های شستشوی سبزیجات، خرد کردن سبزیجات و دسته بندی آن‌ها نیروی کار خانم یا آقا در منزل استخدام کنید و تنها از بسته بندی این محصولات به سودی بالغ بر 30 الی 40 میلیون تومان در ماه برسید!

سخن پایانی

شغل بسته بندی در منزل علاوه بر داشتن سوددهی کلان، از جمله شغل‌های کم ریسک به شمار می‌رود. اما همواره قبل از شروع چنین مشاغلی باید به نکاتی چون خرید دستگاه بسته بندی مناسب و باکیفیت، داشتن سرمایه اولیه نه چندان زیاد اما کافی، آشنایی با بازار کار این مشاغل و… توجه کنید. مهم‌ترین قسمت بسته بندی در منزل مربوط به دستگاه بسته بندی است.

شرکت نادی پک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران است. شما با مراجعه به این شرکت می‌توانید دستگاه بسته بندی پیشرفته با قیمت مناسب و متناسب با کاربری خود را خریداری کنید.