مقاله

معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه های بسته بندی

معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه های بسته بندی

فرآیند بسته بندی یک ضرورت برای حفاظت از محصولات است و اطلاعات حیاتی را در مورد استفاده از محصول ارائه می دهد. تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی باعث کاهش هزینه های نیروی کار و افزایش کارایی و بهره وری می شود. تجهیزات بسته بندی از بسته بندی، کدگذاری و علامت گذاری گرفته تا بسته بندی و آب بندی، هر مرحله از فرآیند بسته بندی را به طور موثر و اقتصادی کامل می کند.

 

مجموعه گسترده محصولات، بسته بندی ها، مواد و کالاهای موجود در بازار، وجود انواع تجهیزات و دستگاه های بسته بندی را برای رفع نیاز، ضروری می کند. در اصل، داشتن یک نوع تجهیزات بسته بندی که بتواند انواع محصولات را بسته بندی کند، غیرممکن است و همین امر منجر به توسعه طیف گسترده ای از ماشین آلات شده است که هر یک از آنها عملکرد بسته بندی خاصی دارند.

ما در این مقاله چند نمونه از جدیدترین و بروزترین دستگاه های بسته بندی موجود در شرکت نادی پک را معرفی می‌کنیم، برای آشنایی با این نوع دستگاه ها و نحوه ی عملکرد آنها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه های تمام اتوماتیک شیرینگ پک

 

دستگاه شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک نادی پک

دستگاه شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک نادی پک

به منظور کاهش هزینه های کارگاه یا کارخانه مانند: هزینه برق مصرفی، دستمزد کارگران، استهلاک دستگاه و افزایش خط تولید و فروش محصولات، سرعت دستگاه به هنگام بسته بندی بسیار حائز اهمیت خواهد بود، به همین دلیل ما دستگاه های تمام اتوماتیک شیرینگ پک را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک نادی‌پک با توانایی بسته‌بندی حدود ۲۰۰۰ محصول در ساعت و بدون نیاز به اپراتور، انتخابی مناسب برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکاری است که می‌خواهند کار خود را با کمترین هزینه گسترش دهند.

 

دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک شیرینگ پک، برای خطوط تولید محصول با حجم بالا از جمله بیسکویت، رشته آش، روغن موتور، دستمال رولی، خرما، اسباب‌بازی، گز یا نبات بسیار مناسب است.

 

دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک شرینک‌پک نادی‌پک شامل دو دستگاه با قابلیت اتصال به یکدیگر است:

 

– دستگاه دوخت فیلم شرینک

– تونل حرارتی برای حرارت دادن به محصول دوخته شده توسط دستگاه

 

هر دو قسمت این دستگاه به صورت تمام‌اتوماتیک عمل می‌کند. کارخانه‌داران یا صاحبان کارگاه و کسب‌و‌کار، می‌توانند هر قسمت را به شکل جداگانه یا به همراه یکدیگر تهیه کنند.

نحوه ی عملکرد دستگاه تمام اتوماتیک شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک به صورت خطی بوده و دارای یک نوار نقاله ورودی با قابلیت اتصال به خط تولید کارخانه یا کارگاه شما است تا محصول بدون نیاز به اپراتور وارد دستگاه دوخت شود. هنگامی که محصول وارد دستگاه شد، سنسورهای دستگاه آن را تشخیص می‌دهند و به صورت اتوماتیک و بدون خطا فیلم به دور محصول دوخته می‌شود. سپس محصول توسط نوار نقاله خروجی به سمت تونل حرارتی هدایت شده و توسط حرارت، پلاستیک دقیقا اندازه محصول می‌شود و عمل شیرینک انجام می‌شود.

در این نوع دستگاه سرعت حرکت نوار نقاله قابل تنظیم است و همچنین دستگاه تونل حرارتی دارای یک ترموستات اتوماتیک جهت کنترل دمای داخل تونل است.

دستگاه تری سیلر تمام اتوماتیک

 

دستگاه تمام اتوماتیک تری سیلر نادی پک

دستگاه تمام اتوماتیک تری سیلر نادی پک

دستگاه تری سیلر یا همان سیل وکیوم در مدل‌های های مختلفي در بازار وجود دارد، اما دستگاه تری سیلر تمام اتوماتیک، یکی از جدیدترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی محصولات غذایی است که توسط شرکت نادی پک تولید و عرضه می‌شود.

دستگاه تری سیلر اتوماتیک نیز کاملا به صورت خودکار کل فرایندهای بسته بندی مواد غذایی را انجام می‌دهد، به همین دلیل بدون دخالت دست انسان فرایند بسته‌ بندی در این دستگاه به بهداشتی‌ترین شکل ممکن و مطابق با فناوری سیل وکیوم انجام می‌شود.

از شاخص‌ترین مزایای فنی این دستگاه، قابلیت کنترل زمان دوخت و درجه حرارت است.

 

از دستگاه تری سیلر در صنایع مختلف استفاده می‌شود:

بسته بندی انواع مواد پروتئینی خام، مواد پروتئینی فرآوری شده، ماهی و میگو، فرآورده‌های گوشی، سبزیجات تازه و منجمد، انواع سالاد، خشکبار، خرما، انواع ترشیجات و شوریجات، پنیر و بستنی، خمیر پیتزا، شیرینی پزی و یوفکا، مواد غذایی آماده و نیمه آماده.

نحوه ی عملکرد دستگاه تری سیلر تمام اتوماتیک

سیل وکیوم تمام‌ اتوماتیک با قابلیت وکیوم و تزریق گاز (MAP) با قالب خطی برای بسته‌بندی محصولات غذایی عملکردی بسیار مناسب دارد. چرا که از سیستم وکیوم استفاده می‌کند و از طریق ایجاد خلاء، بهترین محیط را برای نگهداری از محصول شما فراهم می‌کند.

با بهره‌گیری از این دستگاه می‌توانید خط تولید خود را به توانایی ۸-۱۲ بسته‌بندی در دقیقه مجهز کنید. همچنین با استفاده از قابلیت جمع‌کننده ضایعات فیلم در انتهای خط این دستگاه، می‌توانید به راحتی ضایعات برش خورده فیلم را جمع آوری کنید. این دستگاه مقدار وکیوم و گاز توسط سنسور خلاء کنترل می‌شود. پیشرفت فیلم به صورت رولی قابل کنترل بوده  وقالب‌های دستگاه به آسانی و در کمترین زمان ممکن قابلیت تعویض دارند.

دستگاه شرینک لیبل تمام‌اتوماتیک ‌SL

 

دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک SL

دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک SL

یکی دیگر از دستگاه های تمام اتوماتیک و پر کاربرد شرکت نادی پک، دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک است. از این دستگاه می‌توان برای لیبل زدن روی انوع ظروف و بطری با اشکال ساده و خاص از جنس PET، شیشه، فلزی و موارد از این دست بهره گرفت. دستگاه شرینک لیبل تمام‌اتوماتیک SL در صنایع غذایی، نوشیدنی، تبدیلی، لبنی، آرایشی و بهداشتی و دیگر مشاغل قابل استفاده است.

روند عملکرد دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک

روند کار دستگاه شرینک لیبل اتومات SL به این شکل است که با ورود کالا به دستگاه، غلاف فیلم به شکل اتوماتیک، روی آن پرتاب می‌شود. این دستگاه برای برش صحیح هر لیبل دارای سنسور هایی با دقت بالا است. برش دستگاه با دقتِ زیر یک میلی‌متر صورت می‌گیرد. این دستگاه همچنین دارای برس‌های چرخشی است که لیبل بر روی ظرف را تنظیم می‌کنند. سپس کالا وارد محفظه حرارتی شده و فیلم‌های شرینک در معرض حرارت قرار می‌گیرند.

این گرمادهی، فیلم را جمع و دور محصول محکم می‌کند. شرینک لیبل در حالت‌های متفاوتی مانند تمام بدنه، فقط روی در یا به شکل نیمه می‌تواند روی بطری قرار بگیرد. همچنین از شرینک لیبل می‌توان برای بسته‌بندی چند محصول در کنار یکدیگر نیز بهره گرفت.

قیمت دستگاه بسته بندی

هنگام خرید ماشین آلات بسته بندی پیشنهادات بسیاری از نمایندگان فروش ارائه می شود. سوالاتی باید در مورد ماشین آلات پایه و گزینه های مورد نیاز برای بسته بندی موثر محصولات مطرح شود. برای دریافت قیمت های مختلف باید با بسیاری از تولید کنندگان تماس گرفت.

 

گاهی اوقات یک قیمت تقریباً یکسان از یک شرکت می تواند ارزانتر از رقبای آنها بدون توجه به تفاوت عمده بین آنها و سایر فروشندگان ماشین آلات دریافت شود.

 

گاهی اوقات مشتریان صرفاً برای یک نام تجاری هزینه بیشتری می پردازند. وقتی صحبت از ماشین آلات بسته بندی می شود، خرید یک محصول برای برند معروف آن همیشه به این معنی نیست که کالاها را به بهترین شکل بسته بندی می کند. ماشین بهتری را می توان از مارک های کمتر شناخته شده ای که محصولات را بسته بندی می کنند، تهیه کرد.

برای اطلاع از قیمت به روز انواع دستگاههای بسته بندی با مشاوران ما تماس بگیرید تا دستگاهی را با بهترین کارایی، بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه بسته‌ بندی در نظر گرفت

در خرید و عملکرد دستگاه‌های بسته‌بندی باید موارد زیادی را در نظر گرفت که برای هر کسب‌وکاری جوابگوی نیست. برخی از جنبه های خرید و راه اندازی دستگاه های بسته بندی وجود دارد که در آنها حدود دو گزینه وجود دارد. ممکن است یک گزینه برای یک تجارت صحیح و برای دیگری اشتباه باشد. این شامل:

 

  • خرید تجهیزات دست دوم، بازسازی شده یا نو. هر یک از این انتخاب ها دارای قیمت های متنوع و مزایا و معایب عمده خود هستند. در مورد اینکه کدام یک برای یک شرکت صحیح است، این عمدتا به بودجه، محصول و مواد انتخاب شده برای اجرا بر روی تجهیزات بستگی دارد.
  • قرارداد در مقابل استخدام خدمات فنی. برای برخی از شرکت‌هایی که تولید بزرگ و خط بسته‌بندی دارند که به صورت 24 ساعته کار می‌کند، یک تکنسین خدمات داخلی ثابت، ممکن است سرمایه‌گذاری ارزشمندی باشد، اما بهترین انتخاب برای هر شرکتی نیست.
  • کار با توزیع کنندگان در مقابل خرید مستقیم. هر کدام از این انتخاب ها مزایا و معایب متفاوتی دارند. چیزی که بسیار منطقی است کاملاً به نیازهای منحصر به فرد کسب و کار وابسته است. دریافت مشاوره از یک توزیع کننده به مقایسه مزایا و معایب هر دو و به انتخاب آگاهانه کمک می کند که کدام فروشنده برای یک شرکت مناسب تر است.

نتیجه گیری

تجهیزات و دستگاه های  بسته بندی در هر صنعتی لازم است زیرا این توانایی را دارد که بر هزینه تولید محصولات داده شده در تجارت تاثیر بگذارد. هر چه ماشین‌های بسته‌بندی توانمندتر باشند، هزینه تولید کمتر می‌شود و تعداد فروش انجام شده برای آن محصول بیشتر می‌شود.

ما به عنوان یک طراح و سازنده مبتکر، تمام دانش و مهارت های فنی مورد نیاز خود را زیر یک سقف داریم. این بدان معنی است که ما می توانیم مشاوره ارائه دهیم و از همه انتظارات شما در مورد یافتن و پیاده سازی اجزا یا سیستم های کامل فراتر برویم.

ما زمان کوتاه، اجرای سریع و ارائه کامل خدمات را در هر کجای دنیا تضمین می کنیم و خوشحالیم که به شما مشاوره دهیم یا به شما کمک کنیم. کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای چالش های بسته بندی خود پیدا کنید. همین امروز، بدون تعهد، برای پرسیدن هر سوالی که ممکن است داشته باشید، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *